نارضایتی 64 درصدی کارشناسان از عملکرد موسسات روابط عمومی ایران
نارضایتی 64 درصدی کارشناسان از عملکرد موسسات روابط عمومی ایران
13 بهمن ,1392

64 درصد کارشناسان و متخصصان از عملکرد موسسات روابط عمومی کشور در برگزاری همایش ها و اقدامات علمی و مناسبتی ، ناراضی هستند.
بر اساس آخرین نتایج نظرسنجی سایت کاوشگران روابط عمومی درباره عملکرد موسسات روابط عمومی کشور در برگزاری همایش ها و اقدامات علمی و مناسبتی ، 42درصد مخاطبان سایت کاوشگران روابط عمومی که عمدتا متخصصان و کارشناسان روابط عمومی می باشند عملکرد این نهادها و موسسات راضعیف ارزیابی کرده اند.
همچنین نتایج این نظرسنجی نشان داد تنها 26 درصد جایگاه این موسسات را عالی دانسته، 10درصد مخاطبان نیز جایگاه این نهادها را خوب می دانند و 22درصد مخاطبان نیز اعتقاد داشتند عملکرد موسسات متوسط می باشد.
شایان ذکر است، طبق نظرات به اشتراک گذاشته شده، بیشتر شرکت کنندگان در نظرسنجی اعتقاد دارند برگزاری همایش ها و مناسبات روابط عمومی باید زیر نظر ارگان های معتبر باشد و بقیه نیز تکراری،کلیشه ای و غیر کاربردی بودن مطالب همایش ها را دلیل اصلی عملکرد ضعیف موسسات در برگزاری همایش ها قلمداد کرده اند.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir