ارزیابی حضور ویترینی وبرندهای فروش ماکارونی در فروشگاههای استان خراسان رضوی
ارزیابی حضور ویترینی وبرندهای فروش ماکارونی در فروشگاههای استان خراسان رضوی
27 آذر ,1392

 

این طرح با هدف آشنایی با بازار فروش برند های مختلف  ماکارونی  در انواع مختلف محصولات شامل رشته ای ، فرمی، آشیانه ای و لازانیا و همچنین ارزیابی ویترینی این محصولات در فروشگاههای سطح استان خراسان رضوی اجرا گردید. نحوه تعامل فروشندگان با شرکت زرماکارون از جمله اهداف دیگر اجرای این طرح بود. این طرح بصورت مشاهده ویترینی و مصاحبه با فروشندگان در 900 فروشگاه و سوپر مارکت در 23 شهرستان استان خراسان رضوی انجام شد.300 نمونه در شهر مشهد و 600 نمونه در سایر شهرستان ها ( تایباد، تربت جام، خواف، تربت حیدریه، سرخس ، فریمان، کاشمر، قوچان، نیشابور، گناباد و ....) .
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir