این طرح با هدف آشنایی با بازار فروش برند های مختلف ماکارونی در انواع مختلف محصولات شامل رشته ای ، فرمی، آشیانه ای و لازانیا و همچنین ارزیابی ویترینی این محصولات در فروشگاههای سطح استان خراسان رضوی اجرا گردید. نحوه تعامل فروشندگان با شرکت زرماکارون از جمله اهداف دیگر اجرای این طرح بود. این طرح بصورت مشاهده ویترینی و مصاحبه با فروشندگان در 900 فروشگاه و سوپر مارکت در 23 شهرستان استان خراسان رضوی انجام شد.300 نمونه در شهر مشهد و 600 نمونه در سایر شهرستان ها ( تایباد، تربت جام، خواف، تربت حیدریه، سرخس ، فریمان، کاشمر، قوچان، نیشابور، گناباد و ....) .