مصاحبه با خانم زهرا احمدی مدیر اجرایی جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان(شعبه برتر ایسپا در سال 1391)
مصاحبه با خانم زهرا احمدی مدیر اجرایی جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان(شعبه برتر ایسپا در سال 1391)
21 آبان ,1392

روابط عمومی ایسپا: در ابتدا در خصوص وضعیت فعالیت ها و اجرای طرح‌های نظرسنجی در شعبه و استان توضیح ارائه دهید.
با لطف خدا، تلاش پژوهشگران و پرسشگران مرکز، برنامه ریزی و اجرای دقیق و علمی طرح ها طبق زمانبندی درنظر گرفته شده، تعامل با ادارات و در نتیجه اجرای چند طرح کارفرمایی ، خویش فرمایی و ملی را دسال گذشته داشته ایم.

روابط عمومی ایسپا: شعبه شما به عنوان شعبه برتر از سوی ستاد مرکزی ایسپا در تهران انتخاب شده است، شما چه عواملی را در کسب این رتبه در میان شعب کشور مؤثر می‌دانید؟
برنامه ریزی و ساماندهی مناسب، اجرای موفق طرح های اجرایی، بکارگیری معیارهای دقیق علمی و فنی، رعایت و حفظ موضع بی طرفی در قبال موضوعات مورد بررسی ، کسب اعتماد مدیران و مسئولان ادارات و سازمان ها، انعکاس دقیق و سریع افکار عمومی در قبال مسائل مهم جامعه و در اختیار قراردادن نتایج آن به مسئولان تصمیم گیر و .... که کلیه امور فوق، با همکاری و تلاش وجود کادر اجرایی قوی و پرسشگران با تجربه در ایسپای هرمزگان میسر شده است.

روابط عمومی ایسپا: چه برنامه و راهکاری برای ارتقاء و موقعیت مرکز افکارسنجی در استان دارید؟

پس از توافق سرپرست جهاد دانشگاهی استان (جناب آقای دکتر حسینیان) و معاون فرهنگی (جناب مهندس حسینی-فرد) ، در نظر است یک پژوهشگر ثابت و باتجربه به ایسپای هرمزگان اضافه شود.
معمولاً در ابتدای هر سال نامه ای از سوی مرکز تهیه و به کلیه ادارات استان ارسال می گردد؛ و از مدیران سازمان ها و ادارات درخواست می گردد، اولویت های پژوهشی خود را برای مرکز ارسال نمایند. نامه های ارسال شده پیگیری می-شود و پس از دریافت اولویت پژوهشی هر سازمان، پروپزال اولیه تدوین و قیمت طرح برآورد می گردد. پس از ارسال پروپزال و کسب توافق اداره مورد نظر، قرارداد منعقد و کار اجرایی آغاز می شود.

روابط عمومی ایسپا: انتظاری که شما از ستاد مرکزی و جهاددانشگاهی به منظور حمایت از شعبه در امورات مختلف دارید چیست؟
بحمدا... ستاد مرکزی و جهاد دانشگاهی همواره حمایت مناسبی از شعب داشته اند. اما بنظر می رسد توجه به دو نکته دیگر نیز ضروری می نماید: اول اینکه با توجه به پیشرفت روز افزون علم، ارائه کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف، برای مدیران اجرایی شعب الزامی می باشد. علاوه بر این، مورد دیگری که همواره و موکداً اجرای آن را خواستار بوده ام، افزایش و پرداخت سریع حق الزحمه پرسشگران در طرح های ملی است. این امر بخصوص برای استان هایی مثل هرمزگان که پرسشگری با زحمت مضاعف همراه است، توجه خاصی می طلبد.

در این جا جای دارد از مساعدت بی دریغ همکاران در، سازمان مرکزی، جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، و همچنین مجریان و پرسشگران پرتلاش ایسپای هرمزگان که کسب این افتخار جز با همراهی ایشان میسر نبود کمال تشکر را دارد.

روابط عمومی ایسپا: با سپاس از وقتی که در اختیارمان گذاشتید




درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir