روابط عمومی ایسپا: در ابتدا در خصوص وضعیت فعالیت ها و اجرای طرحهای نظرسنجی در شعبه و استان توضیح دهید.
از زمان تاسیس تا کنون 60 طرح در این مرکز انجام شده است و این در حالی است که این شعبه با کمترین امکانات و با حداقل پرسشگر بوده است. البته پرسشگران کار آزموده و مجرب بوده اند.
روابط عمومی ایسپا: شعبه شما به عنوان شعبه برتر از سوی ستاد مرکزی ایسپا در تهران انتخاب شده است، شما چه عواملی را در کسب این رتبه در میان شعب کشور مؤثر میدانید؟
برخورداری از اعضای مجرب و پرسشگران کارآزموده
روابط عمومی ایسپا: نقش مراکز نظرسنجی در تحقق خواستههای مردم و تحقق برنامهای کلان فرهنگی کشور را تاچه حدی ارزیابی می کنید؟
افکارسنجی محموعه ای از روش های تحقیقی است که به حکومت ها کمک میکند تا با خواستهها و نیازهای مردم آگاهی یابند و بر اساس این اطلاعات و دادهها به یک استراتژی مناسب دست یابند و در کل پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است.
روابط عمومی ایسپا: جایگاه افکارسنجی و توجه و اهمیت به نظرسنجیها در استان شما چگونه است؟
از جایگاه و منزلت بالایی در جامعه و از جمله در استان ما برخوردار است چرا که بیتوجهی به افکار عمومی منافع ملی یک کشور را به خطر میاندازد.
روابط عمومی ایسپا: به طورکلی ارزیابی شما از جایگاه ایسپای واحد چیست؟
ایسپا نقش بررسی و تحلیل مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی روز را داد و در کل جایگاه خوبی دارد.
روابط عمومی ایسپا: چه برنامه و راهکاری برای ارتقاء و موفقیت مرکز افکارسنجی در استان دارید؟
برپایی همایشها و سمینارها، آشنایی واحدها با یکدیگر، امکانات لازم و داشتن بودجهای مجزا به صورت سالیانه می تواند موجب موفقیت های بیشتر شود
روابط عمومی ایسپا: با سپاس از وقتی که در اختیارمان گذاشتید