براساس نظرسنجی انجام شده توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، داده ها نشان می دهد مردم تبلیغات تلویزیونی را مؤثرترین شیوه تبلیغات در انتخابات یازدهم می دانند. در این نظرسنجی از مردم پیرامون مهمترین شیوه های تبلیغ در این دوره از انتخابات پرسش به عمل آمده است. از نظر پاسخگویان تبلیغات تلویزیونی با 43/6 امتیاز(از 100امتیاز) مؤثرترین شیوه تبلیغی شناخته شده است. اولویت بعدی که توسط پاسخگویان انتخاب شده است روزنامه ها و مطبوعات با 15/7 امتیاز بوده است. رتبه های بعدی پاسخ به این سؤال از این قرار می باشد، 14 امتیاز حضور در همایش ها و میتینگ ها، 9/4 امتیاز عکس و پوستر در معابر، 8/8 امتیاز سفرهای تبلیغاتی و در نهایت 8/4 امتیاز به انتخاب شعار مناسب اختصاص داده شده است. نکته این که با توجه به الویتبندی در پرسش، نتایج به صورت امتیازبندی تنظیم شده است.