آخرین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا از شهروندان تهران؛ مردم از مؤثرترین شیوه تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری می‏گویند
آخرین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا از شهروندان تهران؛ مردم از مؤثرترین شیوه تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری می‏گویند
19 خرداد ,1392

براساس نظرسنجی انجام شده توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، داده ‏ها نشان می‏ دهد مردم تبلیغات تلویزیونی را مؤثرترین شیوه تبلیغات در انتخابات یازدهم می‏ دانند. در این نظرسنجی از مردم پیرامون مهم‏ترین شیوه‏ های تبلیغ در این دوره از انتخابات پرسش به عمل آمده است. از نظر پاسخگویان تبلیغات تلویزیونی با 43/6 امتیاز(از 100امتیاز) مؤثرترین شیوه تبلیغی شناخته شده است. اولویت بعدی که توسط پاسخگویان انتخاب شده است روزنامه‏ ها و مطبوعات با 15/7 امتیاز بوده است. رتبه‏ های بعدی پاسخ به این سؤال از این قرار می‏ باشد، 14 امتیاز حضور در همایش ‏ها و میتینگ‏ ها، 9/4 امتیاز عکس و پوستر در معابر، 8/8 امتیاز سفرهای تبلیغاتی و در نهایت 8/4 امتیاز به انتخاب شعار مناسب اختصاص داده شده است. نکته این که با توجه به الویت‏بندی در پرسش، نتایج به صورت امتیازبندی تنظیم شده است.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir