مزیت ایسپا: تسلط بر روش‌های جدید نظرسنجی و تعامل با دانشجویان و اساتید برجسته
مزیت ایسپا: تسلط بر روش‌های جدید نظرسنجی و تعامل با دانشجویان و اساتید برجسته
11 خرداد ,1392

دلیل ایجاد ایسپا چه بود؟
ایسپا نقطه‌ای برای اتصال جامعه به دانشگاه و دانشجویان و قطب علمی جامعه است که باید برای برنامه‌یزی دقیق مملکتی از آن استفاده کرد.
چه عواملی را در ارتقای ایسپا موثر می‌دانید؟
باید در این سیستم از دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی و استادان برجسته استفاده شود و به متد و روش‌های جدید نظرسنجی مسلط بود. به عنوان مثال، به کارگیری نظرسنجی الکترونیکی که هم در زمان و هم در هزینه صرفه‌جویی می‌کند؛ اما باید نظرسنجی را دقیق انجام دهیم چون صحت کار و تربیت افراد کارآمد به منزله اعتبار و اعتماد کسب کردن است اما نباید جامعه‌شناسی و روانشناسی ملت ایران را هم در نظرسنجی نادیده گرفت چون اصولاً مردم ما در پاسخ دهی تا حدی متفاوت رفتار می‌کنند به طور مثال شاید در هفته اول نظرسنجی برای انتخابات آماری را ارائه کنیم که در دوره بعدی مردم ما پاسخ متفاوتی داده‌ باشند و این ایراد از نظرسنجی نیست بلکه پاسخ های متفاوت باعث چنین نتیجه‌ای می‌شود.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir