مدیریت جهادی و کار حرفه‌ای
مدیریت جهادی و کار حرفه‌ای
4 خرداد ,1392

فکر می‌کنید ایسپا در این مدت تا چه حد توانسته است داده‌های مورد نیاز برای نظام جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگی تولید کند؟
ایسپا ارگانی است که تعامل بین مسئولین و مردم را آسانتر کرده و به نوعی سعی کرده از این کانال ارتباطی نظرات و خواسته‌های مردم را به صورت کمی و کیفی به مسئولین اطلاع دهد و هدف اصلی این مرکز تمرکز بر روی طرح‌های کاربردی در همه حیطه‌ها از جمله حیطه فرهنگی است.
ارزیابی شما از عملکرد 12 ساله ایسپا چیست؟
اعتبار جهاد دانشگاهی و مدیریت جهادی و کار حرفه‌ای کارکنان ایسپا ارزشمند و بالاست و به نوعی تمام جهاددانشگاهی برند است و مردم به جهاد دانشگاهی اعتماد دارند و در نحوه برخورد آنها این مسئله را متوجه می‌شویم مثلا پاسخ ها و همکاریهایی که با پرسشگران جهاددانشگاهی می‌شود با سیستم و ارگان دیگر این اتفاق نمی‌افتد .
وجه تمایز ایسپا را نسبت به سایر مراکز علمی جهاد در چه می‌دانید؟
ایسپا یکی از مجموعه‌های جهاد دانشگاهی است، که نهادی عمومی است و از بودجه عمومی ارتزاق می‌کند اما بزرگترین مشکل ایسپا محدودیت منابع است که اهداف بلند مدت ایسپا را پوشش نمی‌دهد و گاه ایسپا مجبور به پذیرش کارهای سفارشی می‌شود که در انجام آن مجبور به برآورد کردن نظرات کارفرمایان می‌شود و انعطاف ایسپا را پایین می‌آورد که خوب نیست؛ اما نباید نادیده بگیریم که ایسپا در مواقع متعدد کارهای حرفه‌ای خوبی انجام داده که در نوع خودش بی‌نظیر بوده است اما به هر حال ایسپا نیاز به حمایت مالی بیشتری دارد تا به رسالت اصلی و واقعی خودش بیشتر عمل کند.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir