روابط عمومی ایسپا: به طور خلاصه بفرمائید که وظایف عمده معاونت اداری ـ مالی در ایسپا چیست؟
از جمله وظایف معاونت اداری ـ مالی میتوان به بررسی وضعیت مالی و پرسنلی مرکز، رسیدگی و نظم بخشیدن به امور داخلی مرکز، به روز کردن آئیننامهها، بخشنامهها، دستورالعملها و ابلاغ آنها، ارائه مشاورههای لازم در خصوص نحوه تأمین منابع مالی طرحها و رفع موانع احتمالی در اجرای طرحها در مراحل مالی، انعقاد قرارداد با کارفرما و پژوهشگران و پرسشگران، اولویتبندی پرداخت بدهیها، اخذ مطالبات و تشکیل و نگهداری پروندههای پرسنلی، صدور احکام از عمده وظایف این معاونت میباشد.
روابط عمومی ایسپا: میتوانید قدری در خصوص قراردادها و تفاهمنامههای منعقد در سال جدید توضیح دهید؟
به لطف خدا و همت همکاران محترم مرکز در سال 91 با معاونت راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، دانشگاه جامع امام حسین (علیهالسلام) و خبرگزاری مهر تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی امضا شد. همچنین با چند سازمان، وزارتخانه و دانشگاه مذاکراتی جهت انعقاد قرارداد صورت گرفته که انشاالله پس از نهایی شدن قرارداد، نام آنها را اعلام میکنیم.
روابط عمومی ایسپا: آیا شما برای سال 92 ایسپا برنامه خاصی در نظر دارید؟
راهاندازی اتوماسیون اداری در مرکز که حداکثر تا سه ماهه اول سال جدید مرکز به این سیستم مجهز میشود، فعال کردن صندوق قرضالحسنه اعضای مرکز که بیش از یکسال دچار رکود شده، انعقاد تفاهمنامه با بانک ها جهت اخذ تسهیلات برای اعضای مرکز و ارائه خدمات رفاهی (فروشگاههای لوازم خانگی، پوشاک، استخر و ... ) از جمله برنامههای سال 92 میباشد.
روابط عمومی ایسپا: ضمن تشکر از همراهی شما، در پایان اگر نکتهای هست بفرمائید؟
از فرصتی که به بنده دادید ممنونم و سال خوبی را برای جنابعالی و تمامی همکاران مرکز آرزومندم.