به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان در این جلسه گفت: طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی با عنوان نظرسنجی از مراجعین دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی یکی از طرح های مهم مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران واسته به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان می باشد که هر ساله توسط این مرکز به کارفرمایی استانداری آذربایجان شرقی اجر می شود.
خسرو کنعانی اظهار کرد: ایسپای آذربایجان شرقی در طول مدت فعالیت خود بیش از 100 طرح کارفرمایی و خویش فرمایی در کارنامه کاری خود دارد و همواره با بهره گیری از توان علمی اساتید ودانشجویان تلاش کرده است که این قبیل طرحهها با بهترین کیفیت به انجام برسد.
وی تاکید کرد: پرسشگران این طرح نمایندگان نهاد انقلابی جهاددانشگاهی هستند و باید در عین رعایت تمامی شئونات، با کمال دقت و امانت داری به ایفای نقش بپردازند.
ناظر استانداری نیز در خصوص اهمیت طرح فوق افزود: این طرح به صورت ملی در سراسر کشور از طرف معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری در کلیه استان ها اجرا میشود.
مهندس ثابتی افزود: مسئولیت اصلی این طرح در استان بر عهده استاندار بوده و توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و با مشاوره جهاددانشگاهی در سراسر شهرستان های استان اجرا خواهد شد.
مدیر اجرایی طرح نیز با ارائه توضیحات لازم در خصوص نحوه اجرای این طرح اظهار کرد: با توجه به اجرای موفق طرح مزبور در سال های گذشته به خصوص در سال 1389 و 1390 امسال نیز این ماموریت به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) سپرده شده است.
ابراهیم ایران نژاد ادامه داد: طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعین از نحوه ارایه خدمات دستگاه های اجرایی آذربایجانشرقی به منظور سنجش رضایت مشتریان و خدمت گیرندگان، به صورت سالانه در آذربایجان شرقی اجرا می شود.
وی یادآور شد: این طرح امسال در 20 شهرستان استان با 200 نفر پرسشگر و دستاندرکار اجرایی و با 21هزار نمونه انجام خواهد شد.
ایران نژاد از دستگاه های اجرایی استان خواست، در خصوص اجرای طرح همکاری های لازم را داشته باشند، تا بتوان به نتایج مورد نظر از این طرح دست یافت.