طرح بررسی حضور ویترینی محصولات توزیعی«به پخش» توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران( ایسپا) در تاریخ 91/9/22 به سفارش شرکت به پخش اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی ایسپا این طرح در فاز اول با حجم نمونه 200 در تهران و در مناطق 3، 5، 10، 16 و 8 و در فاز دوم در مناطق 18، 9، 11، 20 و 4 در سطح سوپر مارکت های شهر تهران با هدف بررسی میزان حضور محصولات رب و تن توزیعی توسط شرکت به پخش اجرا شد.
لازم به ذکر است این طرح همزمان با اجرا در تهران، در 5 محدوده جغرافیایی شمال، جنوب، شرق و غرب کشور و در مرکز استان های البرز، کرمانشاه، تبریز و یزد با حجم نمونه 150 نیز انجام شد.