طرح نظر سنجی شناسایی مهمترین عوامل مؤثر بر ثبت نام شرکت کنندگان در کلاسهای مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به همت مركز افكار سنجي دانشجويان ايران (ايسپا) شعبه بيرجند اجرا شد .
اين طرح با هدف بررسی میزان تاثیر تبلیغات انجام شده در ترم پائیز توسط مرکز آموزش کوتاه مدت و استفاده از نتایج آن برای تبلیغات ترم های آینده انجام گردید.
طرح مذکور در آبان ماه سال جاری با حجم نمونه 50 نفر از شرکت کنندگان در کلاسهای آموزش کوتاه مدت به اتمام رسيده است .*