بررسی میزان رضایت شهروندان و تاکسیرانان از خدمات سازمان تاکسیرانی مشهد
بررسی میزان رضایت شهروندان و تاکسیرانان از خدمات سازمان تاکسیرانی مشهد
11 تیر ,1391

این طرح با هدف سنجش ميزان رضايت شهروندان و رانندگان تاکسی از خدمات سازمان تاکسیرانی مشهد در فروردين 1391 اجرا گرديد.جامعه آماري شهروندان مشهد و رانندگان تاكسي بودند. حجم نمونه 400 نفر از شهروندان و200 نفر از رانندگان تاكسي بوده اند. نمونه گيري از شهروندان به شيوه نمونه گيري تصادفي در مناطق 13 گانه شهرداري مشهدو از رانندگان در ابتداي خطوط تاكسيراني در مناطق مختلف سطح شهر انجام شده است.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir