طرح نظر سنجی میزان رضایت مشتریان نسبت به نحوه توزیع محصولات شرکت به پخش باحجم 250 نمونه در فروشگاه های ده منطقه از مناطق شهر تهران توسط گروه پرسشگری مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) اجرا شد .
مهدی حاج صادقیان مدیر گروه پرسشگری ایسپا گفت: این طرح به منظور اطلاع رسانی هر چه بهتر در زمینه توزیع محصولات به پخش در سطح ده منطقه از مناطق شهر تهران با هدف بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از نحوه توزیع محصولات اجرا شد .
حاج صادقیان عمده محورهای مورد بررسی دراین نظرسنجی را میزان سود حاصل از فروش محصولات به پخش ،سهولت ارتباط با ویزیتور درزمان توزیع کالا، وضعیت رسیدگی به شکایات مشتریان و نحوه عودت کالاهای مرجوعی خواند.
وی در ادامه گفت :زمان شروع این نظرسنجی ابتدای سال جاری بود و فروشگاههای مناطق 19،18،16،10،8،6،4،2 ،15و20 پاسخگوی سوالات پرسشگران درزمینه نحوه توزیع محصولات شرکت به پخش بودند.
وی مدت زمان سفارش تا توزیع کالا و بهترین زمان ویزیت و تحویل کالا را از جمله سوالات مطرح شده در این نظر سنجی ذکر کرد.