«مرکز تحقیقات بازاریابی و تجاری ایسپا» درصدد است نشانِ تجاری (لوگو) خود را طراحی کند. از هنرمندان و طراحانِ علاقهمند دعوت میشود طرحهای خود را تا 20 اسفند 1401 به info@ispa.ir ارسال فرمایند. به طرح برگزیده مبلغ 10 میلیون تومان تقدیم میشود.
اطلاعات بیشتر درباره این مرکز و خدمات و حوزههای فعالیت آن در ادامه آمده است؛
تحقیق و شناخت، راهنمای مدیران ارشد و مدیران بازاریابی برای تصمیمگیری و هدایت سازمان و کسب و کار خود در تلاطمهای اقتصاد و رقابت است. ما به پشتوانۀ بیش از دو دهه فعالیت تخصصی و حرفهای ایسپا در زمینۀ تحقیق و افکارسنجی در ایران، طیف متنوعی از خدمات تحقیقات بازاریابی، تجاری و مدیریتی را به سازمانها، شرکتها و برندهای معتبر کشور در حوزههای صنعت، تجارت و خدمات ارائه میکنیم.
مرکز تحقیقات بازاریابی و تجاری ایسپا متناسب با نیاز و درخواست مشتری و کارفرما، خدمات کامل یا بخشی از مراحل فرایند تحقیقات بازاریابی را ارائه میکند. این خدمات در زمینههای مختلفی مانند بازارشناسی و رفتار مصرفکننده، نیازسنجی و نگرشسنجی مشتریان، سبک زندگی، محصول و خدمت، برندسازی و مدیریت برند، تبلیغات، روابط عمومی و ارتباطات، پیشبرد فروش، سنجش رضایت و وفاداری مشتریان، قیمت، توزیع و شبکه بازاریابی، مزیت و جایگاه رقابتی، سنجش سرمایه اجتماعی، مسئولیت اجتماعی سازمان، بازاریابی اجتماعی و پایدار، مدیریت استراتژیک، رفتار سازمانی و سایر حوزههای مدیریت و کسب و کار ارائه میشود.
راهبری تیم مرکز تحقیقات بازاریابی و تجاری ایسپا بر عهده اساتید دانشگاهی و محققان باتجربه حوزه مدیریت، بازرگانی و بازاریابی است. ما در ایسپا گستردهترین شبکه تحقیقاتی کشور را در اختیار داریم و تحقیقات کیفی و نظرسنجی میدانی و تلفنی را با بهرهگیری از نیروهای خبره و باتجربه خود در تهران و استانهای مختلف انجام میدهیم. ما بر حسب نیاز و ماهیت مسئله مدیریتی کارفرما، پروژههای تحقیقاتی کمّی، کیفی و آمیخته را طراحی و اجرا میکنیم. در همۀ مراحل ارائه خدمت، خود را متعهد به رعایت دقت و کیفیت، اخلاق حرفهای، رازداری و کمک به کارفرمایان برای بهبود تصمیمگیریهای مدیریتی و تجاری آنها میدانیم.
مرکز تحقیقات بازاریابی و تجاری ایسپا، کلیه مراحل فرایند تحقیقات یا بخشی از مراحل آن مانند نظرسنجی و تحلیل داده¬ها را طبق نیاز و درخواست مشتری ارائه می¬کند. حوزه¬های اصلی ارائه خدمات تحقیقات این مرکز در جدول زیر آمده است.
حوزه |
حوزههای خدمات تحقیقاتی |
رفتار مصرفکننده |
§ سنجش میزان رضایت مشتریان § سنجش میزان وفاداری مشتریان § بررسی رفتار و عادات خرید مشتریان § بررسی نگرش مشتریان نسبت به محصولات یا برندهای شرکت § شناسایی شخصیت و سبکهای زندگی افراد و مخاطبان هدف § تجزیه و تحلیل نگرشها و ادراکات مشتریان § تجزیه و تحلیل فرهنگ مصرفی |
استراتژی بازاریابی و رقابتی |
§ جایگاهیابی رقابتی شرکت یا برند § بخشبندی و انتخاب بازارهای هدف جذاب § شناسایی و تحلیل رقبا و جایگاه آنها § تعیین سهم بازار شرکت § سنجش میزان بازارگرایی شرکت § تمایزها و مزیتهای رقابتی برندها § هوش رقابتی و آنالیز رقبای شرکت از منظر خبرگان و مشتریان § انتخاب و ارزیابی استراتژیهای رقابتی شرکت § تعیین گروههای استراتژیک صنعت و جایگاه شرکت |
تبلیغات و ارتباطات بازاریابی |
§ سنجش اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی § سنجش اثربخشی کانالها و رسانههای تبلیغات § ارزیابی و مکانیابی مناسب برای شعب یا فروشگاه جدید § تست مفهوم تبلیغاتها و سنجش اثر بخشی پیام(محتوا) تبلیغات § پیش آزمون تبلیغات و آگاهیها |
برندسازی و مدیریت برند |
§ اندازهگیری ارزش ویژه برند § سنجش آگاهی از برند § ارزیابی و انتخاب استراتژیهای رشد برند § شناسایی و سنجش تصویر ذهنی و تداعیگرهای برند § شناسایی شخصیت برند § محبوبیت برند § وفاداری به برند |
محصول و خدمت |
§ ایدهیابی و آزمون ایدههای محصولات جدید § آسیبشناسی محصولات و ارائه پیشنهادات بهبود محصولات فعلی § جایگاهیابی رقابتی محصولات شرکت § سنجش میزان کیفیت ادراک شده محصولات از نظر مشتریان § آزمون بازاریابی محصولات جدید § آزمون و ارزیابی بستهبندی محصولات در بازار § شناسایی مصرفکنندگان محصولات جدید |
بازاریابی دیجیتال و بازاریابی در شبکهها و رسانههای اجتماعی |
§ تحقیقات بازاریابی رسانههای اجتماعی § شناسایی اینفلوئنسرهای متناسب برای شرکتها § بررسی میزان اثربخشی استفاده از اینفلوئنسر برای شرکت § آنالیز صفحات شرکت در رسانههای اجتماعی نظیر :لینکدین، اینستاگرام، تویتر و .. و ارائه پیشنهادات برای بهبود رسانههای اجتماعی § سنجش اثربخشی صفحات و کانالهای شرکت در رسانههای اجتماعی |
منابع انسانی و رفتار سازمانی |
§ سنجش کیفیت زندگی کاری کارکنان § سنجش میزان رضایت کارکنان § سنجش میزان تعهد و تعلق سازمانی § عدالت سازمانی درک شده § اصول و ارزشهای اخلاقی شرکت § سنجش وفاداری کارکنان |
تلفن: 02167307000
پست الکترونیک: info@ispa.ir
رسانههای اجتماعی: @ispa_polling
بیمه دی
فولاد هرمزگان
همراه اول
سازمان زیباسازی شهرداری تهران
برج میلاد
پاکسان