اجرای طرح نظرسنجی از فرایند فروش محصولات ایران خودرو
جمع آوری اطلاعات طرح نظرسنجی بررسی فرایند فروش محصولات ایران خودرو در مرکز نظرسنجی تلفنی ایسپا آغاز شد.
زهره محمدی کارشناس گروه پرسشگری ایسپا ضمن اعلام این خبر گفت در این پروژه نظرسنجی نظرات 1549 نفر از کسانیکه در مرداد ماه یکی از محصولات ایران خودرو را در تهران یا شهرستان ها خریداری کرده اند مورد بررسی قرار می گیرد.
وی گفت گردآوری اطلاعات این طرح حد اکثر 6 روز زمان می خواهد و پس از آن داده های گردآوری شده و فایل های صوتی پاسخگویان تقدیم کارفرما می شود.
اجرای نظرسنجی های تلفنی به سفارش شرکت ایران خودرو از یکسال پیش در ایسپا آغاز شده و داده های حاصل از آن مبنای برنامه ریزی دقیق تر و علمی تر در این شرکت شده است.