طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعین از نحوه ارایه خدمات دستگاههای اجرایی استان
طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعین از نحوه ارایه خدمات دستگاههای اجرایی استان
7 شهریور ,1389

 طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعین از نحوه ارایه خدمات دستگاههای اجرایی استان

طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعین از نحوه ارایه خدمات دستگاههای اجرایی استان به همت مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران چهارمحال و بختیاری به سفارش استانداری‌ استان اجرا شد.
کیانوش ظفریان مدیر ایسپای چهار محال و بختیاری ضمن اعلام این خبر  گفت: این طرح در ٣ فاز با کمک 50نفر پرسشگر و دست‌اندرکار اجرایی و داده آما انجام شد.
 ظفریان افزود: این طرح  با حجم نمونه 6508نفر و پس از مراجعه به تمامی ادارات کل و ادارات زیر مجموعه در7 شهرستان اردل ،بروجن ،شلمزار، شهرکرد، فارسان، کوهرنگ و لردگان اجرا شد.
 وی در تشریح مراحل اجرای پروژه گفت :در هر شهرستان یک نفر کارشناس مسئول و بازبین بر کلیه مراحل اجرای طرح نظارت کامل داشته که این امر موجب اجرای دقیق و نظام مند  طرح گردید .
همزمان با اتمام و تحویل پرسشنامه‌های تکمیلی توسط پرسشگران مراحل بازبینی و داده آمایی با  رایانه انجام گرفت  و گزارش نهایی مدون در اختیار کارفرما قرار گرفت.
  
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir