اجرای طرح سنجش کیفیت خدمات تلفن همراه
طرح سنجش کیفیت خدمات تلفن همراه به سفارش شرکت همراه اول از سوی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) این طرح پس از عبور از مرحله گردآوری اطلاعات به مرحله بازبینی نمونه ها رسیده است و اطلاعات در حال ورود به نرم افزار های آماری است.
این طرح که با حجم 570 نمونه در واحد پرسشگری ایسپا انجام می شود، تا کنون توانسته علاوه بر جلب رضایت کارفرما، نکات جالبی را پیرامون گلوگاه های ارائه خدمات تلفن همراه در اختیار این شرکت قرار دهد.
طرح سنجش کیفیت خدمات تلفن همراه قرار است در ابعادی ملی به انجام برسد و شعب استانی ایسپا نیز ظرف مدت یک هفته کار خود را در مراکز تابعه پیرامون طرح مذکور آغاز خواهند کرد.
پایان پیام/