سلسله نشست های تخصصی «نوانگار»؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
به گزارش روابط عمومی ایسپا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در راستای توسعه دانش نظرسنجی و تعالی روابط عمومی در کشور سلسله نشست هایی را تحت عنوان «نوانگار» با شعار «نظرسنجي براي روابط عمومي برتر» برگزار می کند که شامل سه بخش مي باشد كه هركدام در قالب يك «آموزه» مطرح مي گردد. آموزه اول در خصوص تعریف افکار عمومی و تاریخچه آن، تاریخچه نظرسنجی در جهان و ایران، بازتعریف و باز طراحی روابط عمومی مبتنی بر نظرسنجی، مراکز نظرسنجی در جهان و ایران و نظرسنجی؛ برجسته سازی و برندسازی است.
آموزه دوم حول ابعاد آسیب شناسی نظرسنجی های رایج سازمانی، شناخت نمونه گیری، پرسشنامه، جمع آوری اطلاعات و روش های نامناسب گردآوری اطلاعات، کاربردهای نظرسنجی برای روابط عمومی، سنجش رضایت درون سازمانی، سنجش ارباب رجوع و رضایت مشتری، نیازسنجی، تبلیغات و اثربخشی و برند و تصویرذهنی است.
در نهایت آموزه سوم در خصوص سیاستگذاری و برنامه راهبردی سازمانی و نقش آمار در سیاستگذاری ها می باشد. سلسله نشست های تخصصی نوانگار با کمک شعب ایسپا تاکنون در سه استان اصفهان، همدان و زنجان برگزار گردیده است.
در ادامه گزارش تصویری سومین نشست تخصصی نوانگار در زنجان قابل مشاهده است.