بررسی حضور ویترینی محصولات توزیعی شرکت به پخش
بررسی حضور ویترینی محصولات توزیعی شرکت به پخش
7 خرداد ,1392

طرح «بررسی حضور ویترینی محصولات توزیعی شرکت به پخش» که به صورت روندی انجام می‌شود. در این مرحله برند مواد شوینده از محصولات توزیعی شرکت «به پخش» با مراجعه پرسشگران به سوپرمارکت‌ها و خواروبارفروشی‌های موجود در مناطق انتخابی شهر تهران و استان‌های فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و مازندران انجام شد.

به گزارش روابط عمومی ایسپا، این طرح در نیمه اول اردیبهشت ماه با حجم نمونه 1350 سوپرمارکت و خواروبارفروش در کل کشور انجام شد که از این میان، 440 مورد در تهران و 910 مورد در استان‌ها مذکور به انجام رسید. لازم به توضیح است که در حال حاضر نظارت طرح مذکور توسط ستاد مرکزی ایسپا صورت می‌پذیرد.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir