اجرای طرح نظرسنجی از فرایند فروش محصولات ایران خودرو
اجرای طرح نظرسنجی از فرایند فروش محصولات ایران خودرو
7 مهر ,1389

جمع آوری اطلاعات طرح نظرسنجی بررسی فرایند فروش محصولات ایران خودرو در مرکز نظرسنجی تلفنی ایسپا آغاز شد.
 زهره محمدی کارشناس گروه پرسشگری ایسپا ضمن اعلام این خبر گفت در این پروژه نظرسنجی نظرات 1549 نفر از کسانیکه در مرداد ماه یکی از محصولات ایران خودرو را در تهران یا شهرستان ها خریداری کرده اند مورد بررسی قرار می گیرد.
وی گفت گردآوری اطلاعات این طرح حد اکثر 6 روز  زمان می خواهد و پس از آن داده های گردآوری شده و فایل های صوتی پاسخگویان تقدیم کارفرما می شود.
اجرای نظرسنجی های تلفنی به سفارش شرکت ایران خودرو از یکسال پیش در ایسپا آغاز شده و داده های حاصل از آن مبنای برنامه ریزی دقیق تر و علمی تر در این شرکت شده است.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir