بررسي جایگاه روابط عمومی الکترونیک در سازمان های ايران( کد: 349)
خویش فرمایی
مدیران وکارشناسان روابط عمومی شرکت کننده در همایش
<p style="text-align: center"><span style="color: #0000ff"><strong><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">بررسي جایگاه روابط عمومی الکترونیک در سازمان های ايران</span></span></strong></span></p> <p style="text-align: justify"><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">این نظرسنجی توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به منظور بررسي جایگاه روابط عمومی الکترونیک در سازمان&zwnj;های ايران انجام شده است. <br /> در مجموع تعداد پاسخگویان مرد (64.7 درصد) بیشتر از پاسخگویان زن&nbsp;&nbsp; (35.3 درصد) می&zwnj;باشد، بیشتر پاسخگویان، گروه&zwnj;های سنی 30 تا 34 سال به بالا را تشکیل می&zwnj;دهند. و در ضمن ميانگين سني اکثر پاسخگویان تقريباً 33 سال مي&zwnj;باشد. در این پژوهش مدیران روابط عمومی (46.6درصد)، کارشناس روابط عمومی (21.8 درصد) بیشترین تعداد پاسخگو را نسبت به دیگر پست های سازمانی داشته اند.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; یافته&zwnj;های به دست آمده حاکی از آن است که 2/87 درصد پاسخگویان گفته اند که در سازمانشان از روابط عمومی الکترونیک استفاده می&zwnj;شود یا حداقل قصد استفاده از آن را در 6 ماه آتی دارند. از میان همین افراد، 1/99 درصد آن ها در سازمانشان به اینترنت دسترسی دارند.همچنین 94 درصد پاسخگویان عنوان کرده&zwnj;اند که سازمانشان وب سایت ندارد. همچنین اکثر پاسخگویان (2/67 درصد) معتقدند روابط عمومی الکترونیک، حوزه فعالیت روابط عمومی سازمانشان را در حدزیادی گسترش داده است. لازم به ذکر است که اکثر پاسخگویان معتقدند که کاربرد روابط عمومی الکترونیک نه تنها باعث تضعيف جايگاه و پايين آمدن کيفيت خدمات روابط عمومي نميشود (7/95 درصد)، بلکه باعث تأثیرگذاری بر فعالیت سازمان (1/87 درصد)، بهبود جايگاه و کيفيت خدمات روابط عمومي (7/76 درصد)، افزایش بهره&zwnj;وری (6/59 درصد) و در نهایت منجر به افزایش همبستگی و رابطه با مخاطبين (1/49 درصد) و بهبود روابط کارکنان ( 8/38 درصد) میشود. نداشتن اطلاعات و آگاهي لازم مديريت ارشد سازمان در اين زمينه (4/65 درصد) را مهمترین موانع استفاده از روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای ایران دانسته شد و نداشتن آشنايي کافي توسط نيروهاي روابط عمومي (6/46 درصد) و نداشتن اعتماد به سازو كار آن از سوي سازمان (4/41 درصد). رضایت پاسخگویان از ابعاد اجرایی سمینار نظرسنجی الکترونیکی در حد نسبتا خوبی است.علاوه&nbsp;بر این، میزان رضایت از سخنرانی&zwnj;های ارایه شده در حد خوبی است. با فرض تعمیم پذیری نتایج می توان گفت در مجموع شرکت&zwnj;کنندگان در این همایش از ابعاد اجرایی همایش و سخنرانی&zwnj;های ارایه شده رضایت نسبی دارند. <br /> </span></span></p>
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir