ارزیابی دیدگاه شرکت¬کنندگان از «نحوه برگزاری اولین سمینار تخصصی نظرسنجی الکترونیکی» (کد:317)
خویش فرمایی
کلیه شرکت‌کنندگان در سمینار
<p style="text-align: center"><span style="color: #0000ff"><strong><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">&nbsp;ارزیابی دیدگاه شرکت&not;کنندگان از &laquo;نحوه برگزاری اولین سمینار تخصصی نظرسنجی الکترونیکی&raquo; </span></span></strong></span></p> <p style="text-align: justify"><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">این تحقیق معطوف به ارزیابی دیدگاه شرکت&not;کنندگان از &laquo;نحوه برگزاری اولین سمینار تخصصی نظرسنجی الکترونیکی&raquo; است. مهمترین یافته&zwnj;های این تحقیق به این قرار است:<br /> رضایت پاسخگویان از ابعاد اجرایی سمینار نظرسنجی الکترونیکی در حد متوسطی است. این استنباط از میانگین شاخص رضایت پاسخگویان از ابعاد اجرایی سمینار به دست می آید. میانگین چهار شاخص رضایت پاسخگویان از چهار بعد اجرایی سمینار برابر با 43/3 است. علاوه براین، میانگین رضابت از سخنرانی&not;های ارائه شده در حد خوبی است. میانگین شاخص رضایت پاسخگویان از سخنرانی&zwnj;های ارایه شده 86/3 است. با فرض تعمیم پذیری نتایج می&not;توان گفت در مجموع ابعاد اجرایی سمینار رضایت چندانی را در میان شرکت کنندگان در پی نداشته است. در مقابل، شرکت کنندگان در این سمینار از سخنرانی های ارایه شده رضایت نسبی دارند. با توجه به یافته&zwnj;های تحقیق، بهترین سخنرانی ارایه شده، سخنرانی آقای یادگاری و ضعیف&zwnj;ترین سخنرانی، سخنرانی دکتر عبداللهیان بوده است. در مجموع بیشتری پاسخگویان که شامل 5/63 درصد آنان می&zwnj;شود، معتقدند حضور در این سمینار تا حدودی موجب افزایش اطلاعات آنان شده است. در بخش پانل سمینار حدود نیمی از پاسخگویان (3/47 درصد) به دلایل مختلف شرکت نداشته&zwnj;اند. بیش از همه، کمبود وقت مهم&zwnj;ترین دلیلی بوده که از سوی پاسخگویان برای عدم شرکت در بخش پانل اظهار شده است. در عین حال بیش از سایر گزینه&zwnj;های 7/46 درصد از پاسخگویان تا حد زیاد یا بسیار زیادی برگزاری بخش پانل را ضروری دانسته&zwnj;اند. پاسخگویان این پژوهش 7/21 درصد از پاسخگویان این سمینار را در مقایسه با برنامه&zwnj;های مشابه آن ضعیف&zwnj;تر و یا بسیار ضعیف&zwnj;تر ارزیابی کرده&zwnj;اند. این میزان بیش از سایر گزینه&zwnj;ها در مقایسه سمینار نظرسنجی الکترونیکی با برنامه&zwnj;های مشابه است. نتیجه یادشده برای واکاوی علت چنین ارزیابی از سوی پاسخگویان و اتخاذ راهکارهایی جهت ارتقای ابعاد مختلف برنامه&zwnj;های آتی ایسپا حایز اهمیت است. بر اساس نظر پاسخگویان، مهم ترین ضعف این سمینار نظر سنجی الکترونیکی &laquo;بی&zwnj;برنامگی و عدم هماهنگی&raquo; و در مرتبه بعدی &laquo;عدم برنامه&zwnj;ریزی مناسب زمانی&raquo; است.<br /> </span></span></p>
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir