دیدگاه ها
به گزارش روابط عمومی ایسپا در آستانه چهاردهمین سالروز تاسیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، دکتر حمید امین اسماعیلی معاون محترم پژوهشی جهاددانشگاهی طی گفت و گویی، نقطه نظرات خویش را پیرامون وضعیت نظرسنجی در ایران با سایت ایسپا مطرح نمودند.
سه شنبه, 08 تیر,1395
انسان‎ها در عرصه‎های مختلف و رده‎های گوناگون فکری و عقیدتی تمایل به پیش‎بینی‎پذیری آینده دارند. این امر نه‎ فقط مختص به انسان‎های موسوم به اولیه و نه فقط مختص به زندگی قبیلگی و کلونی است، چه در دنیای در اصطلاح مدرن امروزی نیز تمایل انسان به درنوردیدن آینده مشاهده می‎شود. از «رمل» و «اسطرلاب» پیشامدرن تا «ژول‎ورن» دنیای مدرن، یک شاه‎بیت مشترک تلاش برای گذر به آینده می‎توان مشاهده کرد.
سه شنبه, 08 تیر,1395
دکتر عبدالله گیویان، در گفتگویی که پیش رو دارید به فراز و نشیب های نظرسنجی در ایران اشاره کرده است.
دوشنبه, 31 خرداد,1395
دكتر جبار رحماني، عضو هیأت علمی پژوهشکده مطالعات اجتماعی و فرهنگی گفت: نظرسنجي ها نقشي كليدي در سیاستگذاري هاي اجتماعي دارند و نبض جامعه را نشان مي دهد.
شنبه, 22 خرداد,1395
دکتر شالچی، اظهار کرد: ادبیات علمی نظر سنجی در دو دهه اخیر پیشرفت زیادی داشته است و در حال حاضر پژوهشگران خوبی در این زمینه فعایت می کنند.
شنبه, 22 خرداد,1395
دکتر راودراد با اشاره به اهمیت نظرسنجی در ایران اظهار داشت: ایسپا می تواند با ایجاد شبکه ای از داده ها در سطح ملی، تمام سازمان های تحقیقاتی را به یکدیگر متصل کند.
شنبه, 22 خرداد,1395
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، ایسنا و ایسپا را از افتخارات بزرگ حوزه علوم انسانی دانست و ابراز امیدواری کرد که در آینده با رشد مطالعات اجتماعی از جمله نظرسنجی روبرو باشیم.
شنبه, 22 خرداد,1395
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir