دیدگاه ها
در جامعه‌ای که دستخوش تغییرات پردامنه و شتابان اجتماعی و مواجه با ارتباطات گسترده، متنوع و شبکه‌ای است، سنجش افکار عمومی و رصد تحولات نگرشی هم امری دشوار و پیچیده و هم ضرورتی علمی و گریزناپذیر است. کارنامه ایسپا خوشبختانه در این زمینه، به ویژه در عرصه رویارویی جامعه با پدیده‌های نوظهور و فراگیر نظیر کرونا و رخدادهای مهمی چون انتخابات، ستودنی است.
شنبه, 18 اردیبهشت,1400
امید است این مرکز افکارسنجی، پویاتر و پرتوان تر به کار تولید حرفه ای داده های پیمایشی درباره مسائل اجتماعی ایران ادامه دهد، داده هایش در نظام تصمیم گیری اجرایی برای اصلاح رویه های حکمرانی و اتخاذ تصمیم بر اساس مطالبات مردم مورد استفاده قرار گیرد
چهار شنبه, 17 اردیبهشت,1399
دو دهه تلاش مستمر و مؤثر در عرصه افکار سنجی در جهان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی پرتغییر و تلاطم جامعه ایران؛ مجموعه ایسپا را به مجموعه ای قابل، پویا و دیده بانی نافذ در عرصه سنجش نگرش ها و ذائقه ها ساخته است.
چهار شنبه, 17 اردیبهشت,1399
گفت و گو با مهندس رحمتی/ رییس اسبق جهاددانشگاهی
سه شنبه, 08 تیر,1395
در آستانه سالروز تأسیس ایسپا؛ گفت و گویی را با دکتر علی منتظری؛رییس اسبق جهاددانشگاهی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.
سه شنبه, 08 تیر,1395
گفت و گو با دکتر حمیدرضا طیبی/ رییس جهاددانشگاهی
سه شنبه, 08 تیر,1395
گفت و گو با دکتر حسام‌الدین آشنا / استاد دانشگاه امام صادق (ع) و عضو سابق هیئت مدیره ایسپا
سه شنبه, 08 تیر,1395
معاون فرهنگي اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: مدير فرهنگي نبايد جايگاه و ماموريت خود را دست‌كم بگيرد.
سه شنبه, 08 تیر,1395
رییس و شورای معاونین مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در تاریخ 24 فروردین 1393 با حجت الاسلام شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور دیدار و گفت و گو کردند.
سه شنبه, 08 تیر,1395
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، ایسنا و ایسپا را از افتخارات بزرگ حوزه علوم انسانی دانست و ابراز امیدواری کرد که در آینده با رشد مطالعات اجتماعی از جمله نظرسنجی روبرو باشیم.
سه شنبه, 08 تیر,1395
معرفت علمی به واسطه خصایص و ویژگی‏های مختلفی از سایر معارف تمایز‏پذیر است.
سه شنبه, 08 تیر,1395
به گزارش روابط عمومی ایسپا در آستانه چهاردهمین سالروز تاسیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) دکتر بیچرانلو، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران طی مصاحبه ای نقطه نظرات خویش را پیرامون وضعیت نظرسنجی در ایران بیان نمودند.
سه شنبه, 08 تیر,1395
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir