اخبار
جمع آوری اطلاعات طرح نظرسنجی بررسی فرایند فروش محصولات ایران خودرو مربوط به شهریور ماه سالجاری در مرکز نظرسنجی تلفنی ایسپا به پایان رسید.
24 مهر ,1389
طرح "بررسی شاخص های باروری زنان40-20ساله " توسط ایسپای شعبه صنعتی اصفهان در این استان اجرا می شود.
21 مهر ,1389
به گزارش جهاد دانشگاهی شعبه صنعتی اصفهان مدیر اجرایی ایسپای صنعتی اصفهان مقاله ای باعنوان "بررسی گرایش به اعتیاد جوانان در خانواده، محله و محیط ­های آموزشی و ارائه راهکارها " تدوین و جهت ارائه در کنگره علمی اعتیاد که توسط استانداری اصفهان برگزار می شود، ارسال نموده است.
21 مهر ,1389
نهاد کتابخانه های عمومی کشور از دومین جشنواره پژوهش های تجربی ابوریحان حمایت می کند.
20 مهر ,1389
مرکز مطالعات راهبردی شورایعالی انقلاب فرهنگی از دومین جشنواره پژوهش های تجربی ابوریحان حمایت می کند.
19 مهر ,1389
مشاور فرهنگی استانداری استان مرکزی از مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران شعبه استان مرکزی بازدید کرد.
18 مهر ,1389
طرح ثبت اطلاعات تصادفات شهر مشهد در سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS برای سومین سال پیاپی توسط مرکزافکارسنجی دانشجویان ایران با حجم برآوردی 32000 فرم مربوط به تصادفات سال 1388 درحال اجرا است.
17 مهر ,1389
اجرای طرح نظرسنجی از نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اهواز توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه خوزستان آغاز شد.
14 مهر ,1389
مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه بیرجند در نمایشگاه اعتیاد با عنوان پنجره بی بهار که به همکاری جهاد دانشگاهی و نیروی انتظامی استان تشکیل شده است مشارکت می کند.
14 مهر ,1389
دوره روش تحقیق در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بنا به درخواست آن سازمان توسط کارشناس ایسپای هرمزگان برگزار می شود.
11 مهر ,1389
ایسپا شعبه خراسان جنوبی با شرکت آب و فاضلاب استان جهت اجرای طرح نظر سنجی میزان رضایتمندی مشترکین آب از خدمات شرکت آبفا مذاکره کرد.
10 مهر ,1389
طرح نظر سنجي بررسی نگرش شهروندان بیرجندی در خصوص اجرای طرح فاضلاب به همت مركز افكار سنجي دانشجويان ايران (ايسپا) شعبه خراسان جنوبی اجرا می شود.
10 مهر ,1389
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir