اخبار
طرح «بررسی میزان رضایت مشتریان، کارکنان و نمایندگان جامعه و پیمانکاران از شرکت گازاستان آذربایجان شرقی در سال 1390» به همت مرکز افکارسنجی (ISPA) آذربایجان شرقی در مرحله اجرا می باشد.
2 اردیبهشت ,1391
جلسه توجيهي طرح آگاهي از نظرات مردم ايران نسبت به استاندارد و اهميت آن با حضور پرسشگران مركز افكارسنجي شعبه اصفهان، روز دو‌شنبه 91/1/28 در اين واحد برگزار گرديد.
29 فروردین ,1391
جلسه توجيهي طرح نظرسنجي رضايت جامعه هدف از بازسازي گلستان شهدا با حضور پرسشگران مركز افكارسنجي شعبه اصفهان در اين واحد برگزار گرديد.
26 فروردین ,1391
اجرای طرح بررسی میزان رضایت مشترکین آب و فاضلاب از خدمات شرکت‌ آبفا با حجم نمونه 3500 پرسشنامه توسط مرکز افکارسنجی (ایسپا) شعبه خراسان جنوبی در سطح استان آغاز شد.
23 فروردین ,1391
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه خراسان جنوبی در سال 90 چندین طرح نظرسنجی به شرح ذیل انجام داده است.
23 فروردین ,1391
جلسه توجيهي پايلوت طرح نظرسنجي رضايت جامعه هدف از بازسازي گلستان شهدا با حضور پرسشگران مركز افكارسنجي شعبه اصفهان در اين واحد برگزار گرديد.
16 فروردین ,1391
پروپوزال بررسی تاثیر هنر در پیشگیری از آسیب های داخل زندان از سوی ایسپای اذربایجان غربی تدوین و به اداره کل زندانهای این استان جهت تصویب و اجرا ارسال شد.
21 اسفند ,1390
طرح "بررسی میزان احساس هویت ملی -دینی- انقلابی در میان مردم ایران" با حجم نمونه 285 پرسشنامه در ساری- بابلسر ویکی از روستاهای ساری برگزارشد.
20 اسفند ,1390
طرح ارزشیابی مراکز مجاز بر درمان و کاهش سوء مصرف مواد مخدر با حجم نمونه 21 پرسشنامه در مرکز استان (مراکز خصوصی و دولتی) توسط پرسشگران مرکز افکارسنجی اجرا شد.
20 اسفند ,1390
طرح "رضایت سنجی از مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول"در مازندران در حال اجرا می باشد.
20 اسفند ,1390
طرح نظرسنجی در بررسی اثرگذاری کمی و کیفی تجهیزات ایمنی راه درتصادفات محور هرازبه منظور شناسایی قوت و ضعف جاده مذکور از دید رانندگانی که در این جاده تردد دارند.
20 اسفند ,1390
توسط مركز افكارسنجي معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي استان سمنان طرح رضایت سنجی از مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول در استان اجرا شد.
20 اسفند ,1390
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir