فراخوان طراحی نشان (لوگو) مرکز تحقیقات بازاریابی و تجاری ایسپا
فراخوان طراحی نشان (لوگو) مرکز تحقیقات بازاریابی و تجاری ایسپا
چهار شنبه, 19 بهمن,1401

 

 «مرکز تحقیقات بازاریابی و تجاری ایسپا» درصدد است نشانِ تجاری (لوگو) خود را طراحی کند. از هنرمندان و طراحانِ علاقه‌­مند دعوت می­‌شود طرح‌­های خود را تا 20 اسفند 1401 به info@ispa.ir  ارسال فرمایند. به طرح برگزیده مبلغ 10 میلیون تومان تقدیم می­‌شود.

اطلاعات بیشتر درباره این مرکز و خدمات و حوزه­‌های فعالیت آن در ادامه آمده است؛

 

معرفی مرکز «تحقیقات بازاریابی و تجاری ایسپا »

تحقیق و شناخت، راهنمای مدیران ارشد و مدیران بازاریابی برای تصمیم‌­گیری و هدایت سازمان و کسب و کار خود در تلاطم‌­های اقتصاد و رقابت است. ما به پشتوانۀ بیش از دو دهه فعالیت تخصصی و حرفه­‌ای ایسپا در زمینۀ تحقیق و افکارسنجی در ایران، طیف متنوعی از خدمات تحقیقات بازاریابی، تجاری و مدیریتی را به سازمان‌­ها، شرکت‌­ها و برندهای معتبر کشور در حوزه‌­های صنعت، تجارت و خدمات ارائه می­‌کنیم.

 مرکز تحقیقات بازاریابی و تجاری ایسپا متناسب با نیاز و درخواست مشتری و کارفرما، خدمات کامل یا بخشی از مراحل فرایند تحقیقات بازاریابی را ارائه می­‌کند. این خدمات در زمینه‌­های مختلفی مانند بازارشناسی و رفتار مصرف­‌کننده، نیازسنجی و نگرش­‌سنجی مشتریان، سبک زندگی، محصول و خدمت، برندسازی و مدیریت برند، تبلیغات، روابط عمومی و ارتباطات، پیشبرد فروش، سنجش رضایت و وفاداری مشتریان، قیمت، توزیع و شبکه بازاریابی، مزیت و جایگاه رقابتی، سنجش سرمایه اجتماعی، مسئولیت اجتماعی سازمان، بازاریابی اجتماعی و پایدار، مدیریت استراتژیک، رفتار سازمانی و سایر حوزه‌­های مدیریت و کسب و کار ارائه می‌­شود.

راهبری تیم مرکز تحقیقات بازاریابی و تجاری ایسپا بر عهده اساتید دانشگاهی و محققان باتجربه حوزه مدیریت، بازرگانی و بازاریابی است. ما در ایسپا گسترده­‌ترین شبکه تحقیقاتی کشور را در اختیار داریم و تحقیقات کیفی و نظرسنجی میدانی و تلفنی را با بهره‌­گیری از نیروهای خبره و باتجربه خود در تهران و استان­های مختلف انجام می­‌دهیم. ما بر حسب نیاز و ماهیت مسئله مدیریتی کارفرما، پروژه‌­های تحقیقاتی کمّی، کیفی و آمیخته را طراحی و اجرا می­‌کنیم. در همۀ مراحل ارائه خدمت، خود را متعهد به رعایت دقت و کیفیت، اخلاق حرف‌ه­ای، رازداری و کمک به کارفرمایان برای بهبود تصمیم­‌گیری­های مدیریتی و تجاری آن­ها می‌­دانیم.

خدمات ما

 مرکز تحقیقات بازاریابی و تجاری ایسپا، کلیه مراحل فرایند تحقیقات یا بخشی از مراحل آن مانند نظرسنجی و تحلیل داده¬ها را طبق نیاز و درخواست مشتری ارائه می¬کند. حوزه¬های اصلی ارائه خدمات تحقیقات این مرکز در جدول زیر آمده است.

 

حوزه

حوزه­‌های خدمات تحقیقاتی 

رفتار مصرف­‌کننده

§         سنجش میزان رضایت مشتریان

§         سنجش میزان وفاداری مشتریان

§         بررسی رفتار و عادات خرید مشتریان

§          بررسی نگرش مشتریان نسبت به محصولات یا برندهای شرکت

§         شناسایی شخصیت و سبک­‌های زندگی افراد و مخاطبان هدف

§         تجزیه و تحلیل نگرش­‌ها و ادراکات مشتریان

§         تجزیه و تحلیل فرهنگ مصرفی

استراتژی بازاریابی و رقابتی

§         جایگاه­‌یابی رقابتی شرکت یا برند

§         بخش‌بندی و انتخاب بازارهای هدف جذاب

§         شناسایی و تحلیل رقبا و جایگاه آن­ها

§         تعیین سهم بازار شرکت

§         سنجش میزان بازارگرایی شرکت

§         تمایزها و مزیت­‌های رقابتی برندها

§         هوش رقابتی و آنالیز رقبای شرکت از منظر خبرگان و مشتریان

§         انتخاب و ارزیابی استراتژی­‌های رقابتی شرکت

§         تعیین گروه‌­های استراتژیک صنعت و جایگاه شرکت 

تبلیغات و ارتباطات بازاریابی

§         سنجش اثربخشی کمپین­‌های تبلیغاتی

§         سنجش اثربخشی کانال­‌ها و رسانه‌­های تبلیغات

§         ارزیابی و مکان­‌یابی مناسب برای شعب یا فروشگاه جدید

§         تست مفهوم تبلیغات­‌ها و سنجش اثر بخشی  پیام(محتوا) تبلیغات

§         پیش آزمون تبلیغات و آگاهی­‌ها

برندسازی و مدیریت برند

§         اندازه‌گیری ارزش ویژه برند

§         سنجش آگاهی از برند

§         ارزیابی و انتخاب استراتژی‌­های رشد برند

§         شناسایی و سنجش تصویر ذهنی و تداعی­‌گرهای برند

§         شناسایی شخصیت برند

§         محبوبیت برند

§         وفاداری به برند

محصول و خدمت

§         ایده­‌یابی و آزمون ایده­‌های محصولات جدید

§         آسیب­‌شناسی محصولات و ارائه پیشنهادات بهبود محصولات فعلی

§         جایگاه­‌یابی رقابتی محصولات شرکت

§         سنجش میزان کیفیت ادراک شده محصولات از نظر مشتریان

§         آزمون بازاریابی محصولات جدید

§         آزمون و ارزیابی بسته­‌بندی محصولات در بازار

§         شناسایی مصرف‌کنندگان محصولات جدید

بازاریابی دیجیتال و بازاریابی در شبکه­‌ها و رسانه‌های اجتماعی

§         تحقیقات بازاریابی رسانه‌­های اجتماعی

§         شناسایی اینفلوئنسر­های متناسب برای شرکت­‌ها

§          بررسی میزان اثربخشی استفاده از اینفلوئنسر برای شرکت

§         آنالیز صفحات شرکت در رسانه­‌های اجتماعی نظیر :لینکدین، اینستاگرام، تویتر و .. و ارائه پیشنهادات برای بهبود رسانه‌­های اجتماعی

§         سنجش اثربخشی صفحات و کانال­‌های شرکت در رسانه‌­های اجتماعی

منابع انسانی و رفتار سازمانی

§         سنجش کیفیت زندگی کاری کارکنان

§         سنجش میزان رضایت کارکنان

§         سنجش میزان تعهد و تعلق سازمانی

§         عدالت سازمانی درک شده

§         اصول و ارزش­‌های اخلاقی شرکت

§         سنجش وفاداری کارکنان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعات تماس

تلفن:‌ 02167307000

پست الکترونیک: info@ispa.ir

رسانه‌های اجتماعی:‌ @ispa_polling

نقشه گوگل ایسپا

 

برخی مشتریان

بانک تجارت

بیمه دی

فولاد هرمزگان

همراه اول

بانک صادرات

بانک دی

سازمان زیباسازی شهرداری تهران

برج میلاد

شرکت آلومینیوم ایران

پاکسان

موسسه مالی و اعتباری مهر

 

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir