بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات ایپسوس از هر ۳ نفر یک نفر احساس تنهایی می‌کند
 بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات ایپسوس از هر ۳ نفر یک نفر احساس تنهایی می‌کند
یکشنبه, 15 فروردین,1400

 آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات بازار و افکار عمومی ایپسوس با جامعه آماری افراد 18 تا 74 سال در 28 کشور جهان (برزیل، ترکیه، افریقای جنوبی، چین، اسپانیا، ایالات متحده امریکا، هلند، ایتالیا، کانادا، عربستان، فرانسه، بلژیک، سنگاپور، فرانسه، روسیه، سوئد، انگلستان و ...) و اندازه نمونه  23004 در دی ماه 1399 نشان می دهد، 33 درصد افراد احساس تنهایی می‌کنند. 

 50 درصد از شهروندان در کشور برزیل احساس تنهایی می‌کنند و این کشور از بین ۲۸ کشور مورد بررسی در رتبه نخست قرار دارد. شهروندان ترکیه با 46 درصد، هند با 43 درصد، عربستان با 43 درصد و ... ژاپن با 16 درصد و هلند با 15 درصد در رتبه‌های بعدی جای دارند. 

 نتایج دیگر نظرسنجی نشان می‌دهد، 40 درصد از مردم در 28 کشور معتقدند ویروس کرونا تاثیر منفی بر سلامت ذهنی آنها خواهد داشت. در مقابل 22 درصد بیان کردند بیماری کرونا تاثیر مثبتی بر سلامتی ذهنی و روانی آنها خواهد داشت. 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir