مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) برگزار می‌کند: وبینار «سمت‌ و سوی افکار عمومی در دوران کرونا»
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) برگزار می‌کند: وبینار «سمت‌ و سوی افکار عمومی در دوران کرونا»
سه شنبه, 28 بهمن,1399

 

به گزارش روابط عمومی ایسپا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) روز سه‌شنبه 5 اسفند ساعت ۱۰، وبینار تخصصی «سمت و سوی افکار عمومی در دوران کرونا» را با سخنرانی دکتر «علی اصغر سعیدی» عضو هیئت علمی گروه برنامه‌ریزی رفاه اجتماعی دانشگاه تهران و دکتر «آرش نصراصفهانی» جامعه‌شناس و مدیر دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌کند. گفتنی است این نشست به صورت مجازی از طریق سامانه جلسات مجازی جهاد دانشگاهی قابل مشاهده است. علاقه‌مندان از طریق آدرس ذیل می‌توانند در نشست مجازی شرکت داشته باشند. 

سامانه جلسات مجازی جهاد دانشگاهی: meeting.acecr.ac.ir

نام جلسه: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران

رمز عبور: ispa

شرکت در نشست برای عموم افراد آزاد است. برای اطلاع بیشتر در خصوص سامانه و شرکت در نشست می‌توانید با شماره 66487018 داخلی 2170 آقای گنجی تماس حاصل فرمائید. 

 

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) برگزار می‌کند: وبینار تخصصی «سمت‌ و سوی افکار عمومی در دوران کرونا»
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir