نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو: نفرت از ترامپ، رمز موفقیت بایدن
نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو: نفرت از ترامپ، رمز موفقیت بایدن
دوشنبه, 23 تیر,1399

 دیدگاه طرفداران بایدن و ترامپ در مورد دلیل رای دادنشان به کلی متفاوت است. مرکز تحقیقات پیو تحقیقی در مورد انگیزه طرفداران این دو کاندیدا انجام داده و از پاسخگویان خواسته مشخص کنند که علت رای دادن به کاندیدای مورد علاقه شان چیست؟ آیا بخاطر علاقه به خود آن‌هاست یا به دلیل مخالفت با کاندید رقیب. 

 اکثریت طرفداران ترامپ (76 درصد) در این نظرسنجی دلیل انتخاب او را به خاطر خود ترامپ عنوان کرده اند. 24 درصد نیز اعلام کرده اند، به دلیل مخالفت با بایدن به ترامپ رای خواهند داد. اما در مورد بایدن این وضعیت متفاوت است. فقط 33 درصد طرفداران بایدن اعلام کرده اند بخاطر خودش به او رای خواهند داد و 67 درصد دیگر به خاطر مخالفت با ترامپ قصد دارند به بایدن رای دهند.

 مرکز تحقیقات پیو (Pew Research Center) در تاریخ 16 تا 22 ژوئن 2020 (27 خرداد تا 2 تیر 1399) نظرسنجی مذکور را با مشارکت حدود 4700 نفر افراد بزرگسال بالای 18 سال امریکایی که عضو گروه پانل پیو هستند، اجرا کرده است. 

 

 

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir