اجرای طرح سنجش کیفیت خدمات تلفن همراه
اجرای طرح سنجش کیفیت خدمات تلفن همراه
3 مرداد ,1389

اجرای طرح سنجش کیفیت خدمات تلفن همراه

طرح سنجش کیفیت خدمات تلفن همراه به سفارش شرکت همراه اول از سوی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران در حال اجراست.
 به گزارش روابط عمومی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) این طرح پس از عبور از مرحله گردآوری اطلاعات به مرحله بازبینی نمونه ها رسیده است و اطلاعات در حال ورود به نرم افزار های آماری است.
این طرح که با حجم 570 نمونه در واحد پرسشگری ایسپا انجام می شود، تا کنون توانسته علاوه بر جلب رضایت کارفرما، نکات جالبی را پیرامون گلوگاه های ارائه خدمات تلفن همراه در اختیار این شرکت قرار دهد.
طرح سنجش کیفیت خدمات تلفن همراه قرار است در ابعادی ملی به انجام برسد و شعب استانی ایسپا نیز ظرف مدت یک هفته کار خود را در مراکز تابعه پیرامون طرح مذکور آغاز خواهند کرد.
پایان پیام/

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir