نتایج نظرسنجی ایسپا نشان داد: مردم تهران برج آزادی را نماد و سمبل شهر تهران می دانند
نتایج نظرسنجی ایسپا نشان داد: مردم تهران برج آزادی را نماد و سمبل شهر تهران می دانند
پنجشنبه, 09 آبان,1398

 

به گزارش روابط عمومی ایسپا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در شهریور سال جاری به سفارش شرکت برج میلاد، از شهروندان بالای 18 سال شهر تهران با حجم نمونه 2000 نفر به صورت مصاحبه تلفنی پرسیده است «شما نماد و سمبل شهر تهران را چه می‌دانید؟»

بیش از نیمی از ساکنین تهران (52.9 درصد) «برج آزادی» را نماد شهر تهران می دانند و 33.4 درصد معتقدند «برج میلاد» نماد و سمبل شهر تهران است. همچنین 11.1 درصد به «پل طبیعت» اشاره نموده و گروهی نیز به سایر موارد اشاره داشتند.

 شایان ذکر است، همه گروه های سنی «برج آزادی» را به عنوان سمبل شهر تهران معرفی کرده اند با این حال برج آزادی بین افراد بالای 50 سال بیش از سایر گروه های سنی به عنوان نماد شهر تهران معرفی شده است. 

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir