نتایج نظرسنجی ایسپا از بازنشستگان صندوق صنعت نفت نشان داد: رضایت نسبی بازنشستگان از خدمات رفاهی و درمانی این صندوق
نتایج نظرسنجی ایسپا از بازنشستگان صندوق صنعت نفت نشان داد: رضایت نسبی بازنشستگان از خدمات رفاهی و درمانی این صندوق
شنبه, 13 مهر,1398

به گزارش روابط عمومی ایسپا،  مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در تیرماه 1398 میزان رضایت بازنشستگان صندوق صنعت نفت را در حوزه های مختلف رفاهی و درمانی مورد سنجش قرار داد. جامعه آماری این طرح، بازنشستگان صندوق مذکور در استان های تهران و خوزستان را شامل می شود که نمونه ای با حجم 3000 نفر (1600 تهران و 1400 خوزستان) از بین آن ها انتخاب گردید.

یافته ها و نتایج نظرسنجی نشان داد؛ میانگین رضایت بازنشستگان صنعت نفت از انواع خدمات بیمه‌ای و درمانی صندوق در طیف صفر تا 10 برابر 7.5 است. ابعاد سنجش میزان رضایت از انواع خدمات بیمه ای و درمانی عبارت است از؛ میزان رضایت از کل مراحل صدور دفترچه بیمه، مدت زمان بازپرداخت اسناد درمان، مبلغ بازپرداخت اسناد درمان، عقد قراردادهای جدید مراکز درمانی، تعداد و کیفیت بیمارستان و مراکز درمانی،  نحوه برخورد و پاسخگویی پرسنل،  مدت زمان صدور معرفی‌نامه‌های بیمارستانی، نحوه ارائه خدمات در بیمارستان و مراکز، معاینه و معالجه پزشک در بیمارستان و مراکز درمانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت.


 میانگین رضایت بازنشستگان  در بخش مالی و اداری در طیف صفر تا 10  برابر 7.2 است. ابعاد سنجش میزان رضایت از بخش مالی و اداری عبارت است از؛ رضایت از نظم و به موقع واریز شدن مستمری‌ها، نحوه درخواست وام‌های مسکن،  کارت رفاهی پاسارگاد، نحوه برخورد و پاسخگویی پرسنل نمایندگی‌های صندوق، کیفیت ارائه خدمات و سرعت پاسخگویی، دسترسی راحت به مسئولان نمایندگی‌های صندوق و رضایت از اطلاع‌رسانی خدمات صندوق.

شایان ذکر است میانگین رضایت از نظم و واریز به موقع مستمری ها در طیف صفر تا 10 برابر با 8.1 است.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir