معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در نشست خبری سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی بیان کرد: باید ظرفیت تحمل بالا برود و ظرفیت شنیدن نتایج افکارسنجی‌ها را داشته باشیم / مراکز افکارسنجی در دنیا نبض جامعه هستند
 معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در نشست خبری سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی بیان کرد: باید ظرفیت تحمل بالا برود و ظرفیت شنیدن نتایج افکارسنجی‌ها را داشته باشیم / مراکز افکارسنجی در دنیا نبض جامعه هستند
دوشنبه, 14 مرداد,1398


به گزارش روابط عمومی ایسپا، دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، روز دوشنبه 14 مرداد در نشست خبری سی‌ونهمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی ضمن انتقاد از عدم توجه متولیان فرهنگی به نتایج افکارسنجی و نظرسنجی‌ها تأکید کرد:‌ بایستی ظرفیت شنیدن نتایج افکارسنجی‌ها و نظرسنجی‌ها را داشته باشیم تا بتوانیم برای مسائل راهکار ارائه کنیم.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ادامه داد: با توجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 1398، اجرای طرح های نظرسنجی پیرامون رفتار انتخاباتی مردم در انتخابات مجلس پیش رو از برنامه های ایسپا در سال جاری است. همچنین در کنار طرح های نظرسنجی انتخاباتی، سنجش شادکامی مردم ایران، بررسی پتانسیل رفتارهای اعتراضی ایرانیان، سنجش کیفیت زندگی مردم کشور و سبک زندگی دانشجویان، از جمله کارهای مهم ایسپا در سال جاری می باشد.
دکتر علیزاده اضافه کرد: در جهاددانشگاهی به این حوزه‌ها اهمیت داده می‌شود و بایستی از حداقل بودجه، بهترین استفاده را کنیم؛ این در حالی است که حوزه‌ی فرهنگ تحریم‌پذیر نیست و با معرفی فرهنگی می‌توانیم برنامه‌های متعددی را اجرا کنیم.
وی با بیان این‎که در برخی نظرسنجی‌ها، بنا بر تعهد کارفرما، افکارسنجی فقط در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد، گفت: نهایت سود برای ما این است که این افکارسنجی‌ها به برنامه‌ریزی‌های خود ما کمک می‌کند؛ در عین حال باید ظرفیت تحمل بالا برود و ظرفیت شنیدن نتایج افکارسنجی‌ها را داشته باشیم در غیر این صورت، نمی‌توانیم راهکار پیدا کنیم؛ در عین حال باید توجه داشت که مراکز افکارسنجی در دنیا نبض جامعه هستند.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir