انتخاب اعضای جدید شورای فنی شعب ایسپا
انتخاب اعضای جدید شورای فنی شعب ایسپا
سه شنبه, 18 تیر,1398

انتخاب اعضای جدید شورای فنی شعب ایسپا

به گزارش روابط عمومی ایسپا، با انتخاب معاونین فرهنگی جهاددانشگاهی سراسر کشور، اعضای جدید شورای فنی شعب انتخاب شدند. براساس آیین­ نامه علاوه بر رئیس، معاونان و مدیر امور شعب مرکز، سه نفر از معاونان فرهنگی از شعب استانی به انتخاب (رأی­ گیری) خود معاونان فرهنگی واحدهای استانی، ترکیب شورای فنی (مشورتی) را تشکیل می­ دهند که هر فصل یک جلسه را پیرامون ارتقای فنی شعب ایسپا برگزار می ­کنند. پس از رأی­ گیری در تیرماه 1398، آقای «رامین جانی ­پور»، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد لرستان، «داریوش اسماعیلی» معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان و آقای «محمدامین صالحی ­نژاد» معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد خوزستان به عنوان اعضای جدید شورای فنی شعب به مدت دوسال انتخاب شدند.

 شایان ذکر است، شورای فنی شعب ایسپا با هدف ارتقای کمی و کیفی عملکرد شعب استانی ایسپا، افزایش تعاملات هدفمند میان مرکز و شعب، رصد مستمر نقاط ضعف و قوت شعب و تقویت انسجام گروهی برای پیشبرد اهداف، در بهمن 1395 تشکیل شده است.

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir