رییس جهاددانشگاهی از کارنامه درخشان ایسپا تمجید کرد
رییس جهاددانشگاهی از کارنامه درخشان ایسپا تمجید کرد
الثلاثاء, 12 مارس,2019

رییس جهاددانشگاهی از کارنامه درخشان ایسپا تمجید کرد

به گزارش روابط عمومی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، آخرین جلسه هیات مدیره مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به تاریخ 19 اسفندماه 1397در سالن جلسات ایسپا برگزار شد. این جلسه با حضور دکتر حمیدرضا طیبی، دکتر حسام الدین آشنا، دکتر ابراهیم حاجیانی، دکتر عیسی علیزاده و محمد آقاسی برگزار شد.

در این جلسه محمد آقاسی ضمن گزارش از عملکرد یک ساله مرکز اعلام کرد: «در طول این هفت سال که با حسن اعتماد جهاددانشگاهی مسئولیت مرکز را عهده دار شدم، هرسال مطابق برنامه مصوب هیأت مدیره ایسپا، فعالیت ها و برنامه ها اجرایی و عملیاتی شده است. در طول این مدت برنامه پنجم که به صورت هماهنگ در جهاددانشگاهی سه ساله بود، طی سال های 1392 تا پایان 1395 اجرا گردید. همچنین با پایان سال 1397، دومین سال از برنامه پنج ساله ششم ایسپا عملیاتی شده است.» وی در ادامه افزود: در سال 1397 تعداد 125 برنامه جهت اجرا پیش بینی شده بود که نسبت به سال 1396، چهار برنامه افزایش داشته‎ایم.»

آقاسی در گزارش عملیاتی شدن برنامه ها اعلام کرد تا 15 اسفند سال جاری 57 درصد برنامه‎ها، معادل 71 برنامه به صورت کامل محقق شده و 12 درصد برنامه‎ها همچنان در حال اجرا می باشد. وی با اشاره به کاهش 24 درصدی میزان تحقق برنامه ها، اعلام کرد که  48 درصد برنامه‎ها یعنی حدود نیمی از آن، به دلیل فقدان اعتبارات  لازم اجرا نشد.

پس از پایان جلسه رئیس جهاددانشگاهی در جمع جهادگران مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) ضمن تقدیر و تشکر از رییس مرکز و همکاران ایسپا گفت: «ایسپا امسال توانسته است با تمام سختی ها و دشواری هایی که در کشور وجود دارد، فعالیت های بسیار عالی را انجام دهد و کارنامه امسال ایسپا بسیار درخشان تر از سال های گذشته است و امیدوارم در سال جدید با قوای بیشتری برنامه های خود را عملیاتی کند.»

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir