معاون فرهنگی جهاددانشگاهی: نظرسنجی نبض جامعه را نشان می دهد
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی: نظرسنجی نبض جامعه را نشان می دهد
چهار شنبه, 08 اسفند,1397

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی: نظرسنجی نبض جامعه را نشان می دهد.

 معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیت مرکز افکارسنجی ایسپا، افزود: با استفاده از نظرسنجی‌هایی که در ایسپا صورت می‌گیرد، می‌توانیم متناسب با نیازها برنامه تعریف کنیم و با این کار می‌توانیم نبض فرهنگی جامعه را به دست آوریم.

به گزارش روابط عمومی ایسپا به نقل از ایسنا، عیسی علیزاده (دوشنبه 6 اسفند)در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروزه معضل اشتغال، یکی از مسائل بزرگ جوانان و دانشجویان است  گفت:  اگر بتوانیم معضل اشتغال را از طریق فرهنگ سازی مرتفع کنیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی است، اظهار کرد: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی یکی از فعال‌ترین معاونت‌ها در جهاد دانشگاهی کشور است. در معاونت فرهنگی بر مبنای انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها و با حمایت مسئولان، ساختارهایی متناسب با نیازهای روز تأسیس شده است.

علیزاده با بیان اینکه سطح دینداری دانشجویان نسبت به جامعه بیشتر است، یادآور شد: جهاد دانشگاهی مولود انقلاب و یکی از رویش‌های انقلاب است و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب رهبری سعی خواهیم کرد یک بازنگری در برنامه‌ها متناسب با این بیانیه انجام دهیم.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir