معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور: ارتقا ایسپا از مرکز به سازمان افکارسنجی
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور: ارتقا ایسپا از مرکز به سازمان افکارسنجی
چهار شنبه, 02 آبان,1397

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور:

ارتقا ایسپا از مرکز به سازمان افکارسنجی

به گزارش روابط عمومی ایسپا، عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه امسال با توجه به تمام شدن دومین سال برنامه پنج ساله ششم توسعه، می‌توانیم با ارزیابی از عملکردها، برخی برنامه‌ها را تغییر دهیم، افزود: یکی از این برنامه‌های اخیر که مصوب شده، تغییر ایسپا از یک مرکز افکار سنجی به سازمان افکار سنجی بوده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: با توجه به نظر سنجی‌های شش ماهه به این نتیجه رسیدیم که برنامه‌های اجرایی در دانشگاه‌ها با در نظر گرفتن نشاط دانشجویان، سرمایه و اعتماد باشد تا از طریق این برنامه‌ها بحث‌های آزاداندیشی، مناظره و برنامه‌های هنری برگزار شود. علیزاده در پایان یادآور شد: مراکز افکارسنجی چند نظرسنجی فرهنگی، سیاسی را که می‌تواند در تصمیم‌گیری مردم تاثیرگذار باشد، انجام داده و مراکز جهادی نیز با رویکرد گفتمانی حضرت امام، مباحث از گفته تا عمل در سطح کشور را اجرایی می‌کنند.

 

 

*این خبر از سایر رسانه ها منعکس شده و لزوما بیانگر نظرات مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) نمی باشد.*

*ایسپا صرفا مسئولیت یادداشت هایی که در این پایگاه اطلاع رسانی منتشر می شود، برعهده دارد.*

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir