امانی، عضو پنجمین شورای اسلامی شهر تهران: مراودات ایسپا و شورای شهر افزایش یابد.
امانی، عضو پنجمین شورای اسلامی شهر تهران: مراودات ایسپا و شورای شهر افزایش یابد.
الإثنين, 24 سبتمبر,2018

امانی، عضو پنجمین شورای اسلامی شهر تهران:

مراودات ایسپا و شورای شهر افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی ایسپا، شهربانو امانی، عضو پنجمین شورای اسلامی شهر تهران به منظور آشنايي بيشتر با اهداف و فعاليت هاي ايسپا از مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در تاریخ 31 شهریور ماه 1397 بازدید کرد.

در ابتداي اين ديدار که با حضور معاونین ایسپا تشکیل شده بود، محمد آقاسي رئيس مركز افكارسنجي دانشجويان ايران ضمن خیر مقدم، به بيان پنج ویژگی متمایز ایسپا با سایر مراکز نظرسنجی در ایران پرداخت.

ایسپا متکی به نفت نیست

محمد آقاسی در ادامه به شرح پنج ویژگی متمایز ایسپا با سایر مراکز نظرسنجی موجود در ایران پرداخت. وی گفت: «ایسپا مطابق با آرمان های جهاددانشگاهی، همواره بر جلب مشارکت دانشجویان پیش رو بوده و اکثر افرادی که در ایسپا مشغول به کار هستند جوان دانشگاهی هستند. دومین ویژگی بسیار مهم در بخش امور مالی این مرکز است که متکی به پول نفت نیست و از قبال اجرای کارهای کارفرمایی، کارهای خویش فرمایی اجرایی می شود.»

رئیس ایسپا با اشاره به رویکرد بین المللی حاکم بر مدیریت مرکز گفت: «همیشه در تلاش هستیم که با مراکز نظرسنجی بین المللی مراودات علمی برقرار کنیم و نتایج نظرسنجی این مراکز را رصد می کنیم. چهارمین ویژگی متمایز ایسپا، مطالعه رفتارهای جمعی مردم ایران است که به طور منظم مورد ارزیابی قرار می گیرد و در اختیار مسئولین گذاشته می شود. آخرین ویژگی برجسته ایسپا که نقطه قوت آن نسبت به سایر مراکز نظرسنجی است، دقت بسیار بالا در گردآوری اطلاعات است که این امر به کمک نرم افزار نظرسنجی سبز ایسپا بهتر از قبل محقق شده است.»

ضرورت رجوع مسئولین به داده های آماری

خانم امانی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین علیه السلام و یاران ایشان گفت: «ما مسئولین به عنوان نیروهای سیاسی جامعه باید به نظرسنجی ها و اعداد و ارقام حاصل از آنها توجه خاص و ویژه ای داشته باشیم تا براساس آنها بتوانیم به درستی نقشه راه را ترسیم نموده و برای همه حوزه ها برنامه ریزی کنیم. نظرسنجی های انجام شده توسط ایسپا برآمده از نظر مردم است که متاسفانه همچنان اهمیت نظرسنجی ها در بین مسئولین و سیاستگذاران مغفول مانده است.»

امانی در ادامه گفت: «ایسپا به عنوان یک مرجع معتبر در فرهنگ سیاسی و بقیه حوزه ها است که در بسیاری از جلسات به آن اشاره می شود. نتایج نظرسنجی های ایسپا می تواند زنگ هشدار برای سیاستگذاران باشد.»

در ادامه بازدید، ایشان از نزدیک با روند اجرای طرح های نظرسنجی ایسپا آشنا گردید.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir