مقالات علمی-پژوهشی پژوهشگران ایسپا منتشر شد
مقالات علمی-پژوهشی پژوهشگران ایسپا منتشر شد
الإثنين, 24 سبتمبر,2018

مقالات علمی-پژوهشی پژوهشگران ایسپا منتشر شد

به گزارش روابط عمومی ایسپا، در راستای اهداف پنج ساله ششم مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) و نیز ضرورت انتشار یافته های طرح نظرسنجی جهت استفاده متخصصان مقالات علمی- پژوهشی توسط آقایان آقازده و شیرعلی از پژوهشگران ایسپا منتشر گردید. عناوین مقالات به شرح زیر می باشد:

1-    سنجش نگرش  مردم ایران در خصوص بازی‌های رایانه‌ای؛مقایسه نگرش افراد مورد مطالعه در رده سنی 7 تا 40 سال/ معصوم آقازاده (مجله علمی-پژوهشی مطالعات فرهنگ ارتباطات، شماره چهل و یکم، صفحه 91).

2-    سنجش کیفیت زندگی مردم شهر تهران براساس پرسشنامه استاندارد سازمان جهانی سلامت (WHOQOL-BREF)/ ابراهیم شیرعلی (مجله علمی-پژوهشی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه، دوره هفتم، بهار و تابستان، در حال انتشار).

3-    شناخت کیفیت زندگی مردان و زنان در شهر جدید بهارستان/  ابراهیم  شیرعلی (مجله علمی-پژوهشی هفت شهر، شماره 61، صفحه162).

4-    بررسی وضعیت سواد انرژی در بین شهروندان منطقۀ 19 شهرداری تهران و رابطۀ آن با مصرف کالاهای فرهنگی/ ابراهیم شیرعلی (مجله علمی-پژوهشی مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران، شماره 3، صفحه 391).

همچنین شایان ذکر است مقاله «میزان شادکامی مردم ایران و عوامل موثر برآن؛ مطالعه سلامت از دیدگاه مردم ایران» تالیف دکتر علی منتظری و همکاران که در شماره چهارم مجله علمی-پژوهشی پایش با اتکا به یافته های پیمایش اجرا شده توسط ایسپا به چاپ رسیده است.

 

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir