موضوع افکار عمومی و رضایت افکار عمومی می تواند جزو اصلی ترین وظایف مدیران شهری و استانی باشد
موضوع افکار عمومی و رضایت افکار عمومی می تواند جزو اصلی ترین وظایف مدیران شهری و استانی باشد
چهار شنبه, 17 مرداد,1397

معاون جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی از ابتدا بدون اینکه معونه ای را به دولت تحمیل کند توانسته مرزهای دانش را جابه جا کند که پژوهشگاه رویان و مراکز دانش بنیان این نهاد شاهدی بر این مدعا هستند.

 

به گزارش روابط عمومی ایسپا داریوش اسماعیلی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی دانشگاه اصفهان یکشنبه (14 مرداد ماه) در کارگاه آموزشی "روش های نوین بودجه ریزی در شهرداری ها" که با حضور برخی از شهرداران شهرستان های مختلف استان اصفهان از جمله شهرداران اردستان، نایین، فریدونشهر، گز و برخوار و کوهپایه برگزار شد، با تبریک 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: این نهاد عمومی و غیردولتی که در سال 1359 تاسیس شد  نهادی است که در حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال دانش آموختگان فعالیت می کند.

وی افزود: جهاد دانشگاهی از ابتدابدون اینکه معونه ای را به دولت تحمیل کند توانسته است مرزهای دانش را جابه جا کند که پژوهشگاه رویان و مراکز دانش بنیان این نهاد شاهدی بر این مدعا هستند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ادامه داد:  در جهاد دانشگاهی دوره های آموزش های متناسب با نیاز جامعه تدوین و برگزار می شود و همچنین به مهمترین مباحث فرهنگی جامعه پرداخته می شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در زیر مجموعه جهاد دانشگاهی سه خبرگزاری ایسنا، ایکنا و سیناپرس از خبرگزاری‌های مهم کشور،قرار دارند و رویدادهای مهم کشور را پوششداده و خواسته های مردمی را انعکاس می دهند و همچنین به توسعه معرفت و اگاهی و پیشرفت کشور مدد می رسانند.

وی اضافه کرد: بخش انتشاراتی جهاد دانشگاهیواحد اصفهان در این شهر دارای سابقه طولانی است و با یک کتابفروشی بزرگ خدمات کتاب و نشر را به هم استانی ها ارایه می دهد. کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان دارای حدود 140 هزار جلد و 14 هزار عنوان کتاب است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه مرکز فعالیت های قرآنی نیز یکی دیگر از زیرمجموعه های فرهنگی جهاد دانشگاهی محسوب می شود، گفت:این مرکز در حوزه مباحث قرآنی، آموزش و تفسیر قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در حال فعالیت است.

اسماعیلی به مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) اشاره کرد و گفت: این مرکز در سال 80 با هدف نظرسنجی و افکارسنجی از مردم در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، شهری و ... فعال شد تا نظرات مردم را جمع آوری کرده و آن را به سمع و نظر مسوولان برسانند.

وی افزود: در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، 200پرسشگر کارآزموده در طرح های مختلفی قرار گرفته اند و طرح های افکارسنجی را در مقیاس های مختلف از شهری روستایی گرفته تا منطقه ای ، استانی و حتی کشوری پیگیری کرده و به انجام می رساند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه مهمترین کارفرماهای ما در ایسپا شعبه اصفهان، شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر در استان اصفهان بوده اند، اظهار کرد:. موضوع افکار عمومی و رضایت افکار عمومی می تواند جزو اصلی ترین وظایف مدیران شهری و استانی باشد و مدیران و مسوولان باید به طور ویژه به این موضوع بپردزاند و برای آن وقت بگذارند تا نهایتا اینگونه فعالیت ها بتواند به افزایش میزان رضایت مندی شهروندان استان و کشور کمک کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: شناسایی و پیش بینی مشکلات جامعه و ارایه راهکار برای حل مشکلات به ویژه در شرایط حساس کنونی بسیار راهگشا خواهد بود مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران شعبه اصفهان آمادگی خود را برای انجام چنین فعالیت هایی اعلام کرده و می کند.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir