مدیر گروه پرسشگری مركزافكارسنجي دانشجويان ايران(ايسپا) به عنوان جهادگر نمونه انتخاب گردید
مدیر گروه پرسشگری مركزافكارسنجي دانشجويان ايران(ايسپا) به عنوان جهادگر نمونه انتخاب گردید
سه شنبه, 16 مرداد,1397

همزمان با سی و چهارمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی؛ مدیر گروه پرسشگری مركزافكارسنجي دانشجويان ايران(ايسپا) به عنوان جهادگر نمونه انتخاب گردید.

 

به گزارش روابط عمومی ایسپا، سی و هشتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با حضور رییس این نهاد، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تنی چند از استانداران و نمایندگان مجلس در محل دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

 

به مناسبت سی و هشتمين سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، از 34 جهادگر برتر جهاد دانشگاهی تقدیر و تشکر به عمل آمد. این مراسم روز شنبه سیزدهم مرداد مصادف با سی و هشتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با حضور رییس این نهاد، وزیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تنی چند از استانداران و نمایندگان مجلس در محل دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد. طی این مراسم با شکوه از زهره محمدی خانقاه، مدیر گروه پرسشگری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) که به عنوان جهادگر نمونه انتخاب گردیده بود، با اهدای لوح یادبود، تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی ایسپا ضمن ابراز خرسندی و عرض تبریک این انتخاب شایسته و موفقیت بزرگ به تمامی همکاران جهادگر ایسپا در سراسر کشور، امیدوار است این سرافرازی، باعث دلگرمی بیشتر برای تمامی اعضای مرکز بوده و همچنین شاهد موفقیت های روزافزون ایشان و سایر جهادگران مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در عرصه ها و فعالیتهای مختلف جهاد دانشگاهی باشیم.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir