مدیر مرکز افکارسنجی خراسان جنوبی خبرداد :اجرای طرح نظرسنجی رضایتمندی مشترکین شهری و روستایی از خدمات شرکت گاز خراسان جنوبی
مدیر مرکز افکارسنجی خراسان جنوبی خبرداد :اجرای طرح نظرسنجی رضایتمندی مشترکین شهری و روستایی از خدمات شرکت گاز خراسان جنوبی
چهار شنبه, 11 بهمن,1396

مدیر مرکز افکارسنجی خراسان جنوبی خبرداد :اجرای طرح نظرسنجی رضایتمندی مشترکین شهری و روستایی از خدمات شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) جهاددانشگاهی شعبه خراسان جنوبی از اجرای طرح سنجش «میزان رضایتمندی مشترکین خانگی شهری و روستایی از نحوه ارایه خدمات شرکت گاز استان خراسان جنوبی» خبرداد.

عفت خسروی زادنبه، مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) جهاددانشگاهی شعبه خراسان جنوبی، با اشاره به اهمیت انرژی گاز و انجام نظرسنجی در خصوص رضایتمندی مشترکین شهری و روستایی از خدمات شرکت گاز استان، اظهار کرد: طرح سنجش «میزان رضایتمندی مشترکین خانگی شهری و روستایی از نحوه ارایه خدمات شرکت گاز استان خراسان جنوبی» را از مشترکین و همچنین کارکنان این شرکت در دست اقدام داریم.

وی هدف از انجام این طرح را سنجش میزان رضایتمندی مشترکین و پرسنل شرکت گاز از نحوه ارائه خدمات این شرکت دانست و افزود: طرح مذکور با کارفرمایی شرکت گاز استان و اجرای مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(شعبه خراسان جنوبی) برگزار می شود.

مدیر مرکز افکارسنجی خراسان جنوبی در خصوص اجرای این طرح گفت: طرح نظرسنجی میزان رضایتمندی مشترکین خانگی شهری و روستایی از نحوه ارائه خدمات شرکت گاز استان شهری و روستایی در 10 شهرستان خراسان جنوبی، بخش ها و روستاهای تابعه به شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای در حال اجرا می باشد.

خسروی زادنبه، با اشاره به اینکه این طرح با حجم نمونه 3000 نفر در استان در حال انجام است، ادامه داد: در این طرح نظرسنجی بالغ بر 20 نیروی تحصیل کرده و آموزش دیده در قالب تیم های شهرستانی با این مرکز در حال همکاری می باشند.

مدیر مرکز افکارسنجی خراسان جنوبی یادآور شد: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه خراسان جنوبی که در سال 1381در جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی تشکیل شده تاکنون بیش از 200 طرح پژوهشی و نظرسنجی در عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تحقیقات بازار انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز افکارسنجی خراسان جنوبی آمادگی تعامل با سازمان ها و ادارات استان در زمینه های پژوهشی، علمی و نظرسنجی را دارد.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir