تفاهم نامه همكاري بين ايسپا و انجمن جامعه شناسي ايران براي سه سال ديگر تمديد شد
 تفاهم نامه همكاري بين ايسپا و انجمن جامعه شناسي ايران براي سه سال ديگر تمديد شد
دوشنبه, 03 مهر,1396

 تفاهم نامه همكاري بين ايسپا و انجمن جامعه شناسي ايران براي سه سال ديگر تمديد شد.


مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با انجمن جامعه شناسی ایران به نمایندگی دکتر سيدحسين سراج زاده، به مدت سه سال تفاهم‌نامه همكاري علمي، پژوهشي، فرهنگی و آموزشی امضاء كرد. به گزارش روابط عمومی ایسپا، موضوع تفاهم نامه همکاری و مشارکت در تمام زمینه های علمی، تحقیقاتی و آموزشی با درنظر گرفتن تمامی ظرفیت ها و امکانات طرفین و بهره برداری از توانمندی های علمی و تخصصی از طریق تسهیل در برقراری ارتباط با بخش ها و اجزای دستگاه های طرف تفاهم نامه با رعایت ضوابط و مقررات و اسناد دو طرف تفاهم نامه می باشد.

زمينه هاي همکاری در جهت :

1.  توسعه و تبادل همکاری ها و فعالیت های علمی و پژوهشی.

2.  همکاری در انجام پروژه ها و طرح های تحقیقاتی مشترک و استفاده از ظرفیت های علمی، پژوهشی و آموزشی یکدیگر.

3.  فراهم ساختن زمینه های مستندسازی دانش، تجارب و دستاوردهای اجرایی و پژوهشی از طریق مشارکت در تألیف، ترجمه، تدوین، چاپ و انتشار کتب ،مقاله های علمی و پژوهشی و نیز  نشریات و فصلنامه های علمی و تخصصی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی.

4.  همکاری در برگزاری نشست ها، سمینارها، میزگردها، همایش ها و کنفرانس های علمی و تخصصی در جهت پیشبرد مأموریت های اصلی طرفین.

5.  همکاری و مشارکت در برگزاری کارگاه ها و دوره هاي آموزشی تخصصي با استفاده از امکانات طرفین

از جمله زمينه‌هاي همكاري در اين تفاهم‌نامه بوده است.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir