همزمان با سی وهفتمين سالروز تاسیس جهاددانشگاهی؛ معاون اداري-مالي مركزافكارسنجي دانشجويان ايران(ايسپا) به عنوان جهادگر نمونه انتخاب گردید
همزمان با سی وهفتمين سالروز تاسیس جهاددانشگاهی؛ معاون اداري-مالي مركزافكارسنجي دانشجويان ايران(ايسپا) به عنوان جهادگر نمونه انتخاب گردید
سه شنبه, 17 مرداد,1396

همزمان با سی و چهارمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی؛ معاون اداري-مالي مركزافكارسنجي دانشجويان ايران(ايسپا) به عنوان جهادگر نمونه انتخاب گردید.

به گزارش روابط عمومی ایسپا، سی و هفتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با حضور رییس این نهاد، وزیر بهداشت، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تنی چند از استانداران و نمایندگان مجلس در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به مناسبت سی و هفتمين سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، از 34 جهادگر برتر جهاد دانشگاهی تقدیر و تشکر به عمل آمد. این مراسم روز دوشنبه شانزدهم مرداد مصادف با سی و هفتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با حضور رییس این نهاد، وزیر بهداشت، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تنی چند از استانداران و نمایندگان مجلس در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. طی این مراسم با شکوه از غلامرضا نسراني، معاون اداري-مالي مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) که به عنوان جهادگر برگزیده انتخاب گردیده بود، با اهدای لوح یادبود، تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی ایسپا ضمن ابراز خرسندی و عرض تبریک این انتخاب شایسته و موفقیت بزرگ به تمامی همکاران جهادگر ایسپا در سراسر کشور، امیدوار است این سرافرازی، باعث دلگرمی بیشتر برای تمامی اعضای مرکز بوده و همچنین شاهد موفقیت های روزافزون ایشان و سایر جهادگران مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در عرصه ها و فعالیتهای مختلف جهاد دانشگاهی باشیم.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir