برنامه پنج ساله ششم ایسپا به هئیت مدیره ارائه شد
برنامه پنج ساله ششم ایسپا به هئیت مدیره ارائه شد
دوشنبه, 02 مرداد,1396

برنامه پنج ساله ششم ایسپا به هئیت مدیره ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی ایسپا، اولین جلسه هئیت مدیره ایسپا به تاریخ 1 مرداد 1396 در جهاددانشگاهی برگزار گردید.

این جلسه با حضور دکتر حمیدرضا طیبی، دکتر حسام الدین آشنا، دکتر ابراهیم حاجیانی، دکتر سعید پورعلی و محمد آقاسی برگزار شد. در این جلسه محمد آقاسی ضمن ارائه گزارش از عملکرد سه ماهه نخست مرکز اعلام کرد طبق ارزیابی های جهاددانشگاهی عملکرد ایسپا در برنامه پنجم توسعه طی سال های 1395- 1392، درصد  تطابق عملکرد ایسپا با اهداف سه ساله 97% ، درصد اجرای برنامه اعلام شده 82%، درصد تطابق عملکرد با برنامه اجرا شده 66%، نمره ارزیابی کیفی عملکرد فرهنگی 85% و میانگین درصد تحقق برنامه و اهداف 77% بوده است.

در ادامه جلسه برنامه سال 1396 ایسپا و برنامه های پنج ساله ششم توسعه مرکز ارائه شد و مقرر گردید که پس از اعمال تغییرات هیات مدیره، برنامه اجرائی و عملیاتی گردد.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir