انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ایسپا و دانشگاه بوعلی‌سینا
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ایسپا و دانشگاه بوعلی‌سینا
یکشنبه, 11 تیر,1396

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ایسپا و دانشگاه بوعلی‌سینا

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)- دفتر همدان و گروه علوم اجتماعی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا به امضای رؤسای مربوطه رسید.

به گزارش روابط عمومي ايسپا به نقل از ایسنا، منطقه همدان، به منظور ايجاد و گسترش همكاري و همفكري در زمينه فعاليت‌هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگی تفاهم‌نامه‌اي بين اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان به نمایندگی از مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران و دکتر اسدالله نقدی، مدیرگروه علوم اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا به نمایندگی از گروه علوم اجتماعی به مدت 2 سال شمسي منعقد شد.

ارتقای سطح همکاری و تقویت پیوند بین طرفین در راستای انجام طرح‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی- اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های طرفین در راستای تحقق اهداف مشترک از اهداف این تفاهم‌نامه است.

از مفاد این تفاهم‌نامه، اجرای طرح‌های پژوهشی (بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای)، انجام امور تألیف، ترجمه، نشر کتب و مقالات علمی مشترک و برگزاری نشست‌های علمی مشترک با تأکید بر یافته‌های پژوهش‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه پژوهشی و برگزاری همایش‌های علمی مشترک و برگزاری کارگاه‌های آموزشی متناسب با نیاز دانشجویان در حوزه آموزشی و همچنین برگزاری نمایشگاه، جشنواره و مسابقات علمی- دانشجویی مشترک در حوزه فرهنگی است.

ارتقای ظرفیت‌های علمی- پژوهشی جهاددانشگاهی از طریق در اختیار گذاشتن دانش و تجارب اساتید گروه علوم اجتماعی، استفاده از ظرفیت‌های علمی- پژوهشی و افکارسنجی جهاددانشگاهی ، مشارکت در برگزاری سمینارها، نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی به منظور تبادل اطلاعات، استفاده از ظرفیت‌های فضایی و فیزیکی و انتشار محتوی علمی مشترک از تعهدات گروه علوم اجتماعی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا در این تفاهم‌نامه است.

استفاده از امکانات و تسهیلات جهاددانشگاهی در پیشبرد طرح‌های پژوهشی تعریف شده، استفاده از تجارب گروه اجتماعی در تألیف و ترجمه کتاب و مقالات مورد نیاز، استفاده از ظرفیت‌های فضایی و فیزیکی، استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی جهاددانشگاهی در راستای تحقق اهداف طرح شده و استفاده از ظرفیت‌های خبری و اطلاع‌رسانی جهاددانشگاهی در انعکاس اخبار و رویدادها از تعهدات جهاددانشگاهی در این تفاهم‌نامه است.

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir