فعالیت مرکز افکارسنجی ایسپا دقیق و به دور از مسائل سیاسی است
فعالیت مرکز افکارسنجی ایسپا دقیق و به دور از مسائل سیاسی است
سه شنبه, 23 خرداد,1396

فعالیت مرکز افکارسنجی ایسپا دقیق و به دور از مسائل سیاسی است.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی گفت: فعالیت مرکز افکارسنجی ایسپا نیز دقیق و به دور از مسائل سیاسی است و در دوره ‌های اخیر انتخابات نیز تطبیق بسیار بالا با درصد خطای بسیار کم داشته است.

به گزارش روابط عمومي ايسپا به نقل از ایسنا، احمد شریفی‌زاده در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه ماموریت‌های جهاددانشگاهی در سه حوزه پژوهش و فناوری، آموزش با نگاه توانمندسازی و اشتغال و فرهنگ خدمات مختلفی ارائه می‌شود، گفت: فعالیت مرکز افکارسنجی ایسپا نیز دقیق و به دور از مسائل سیاسی است و در دوره ‌های اخیر انتخابات نیز تطبیق بسیار بالا با درصد خطای بسیار کم داشته است.

وی با بیان اینکه اولین خبرگزاری تخصصی و خصوصی به نام ایسنا توسط جهاددانشگاهی ایجاد شد، افزود: این کار باعث ایجاد فرصت برای حضور سایرین در کشور شد.

شریفی‌زاده با بیان اینکه جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگی در دانشگاه‌ها حضور جدی داشته و فعالیت‌های بسیاری انجام داده است، تصریح کرد: در حوزه پژوهش نیز مشکلات کشور را که به قفلی تشبیه می‌شود، با کلید همت و حضور جوانان با اراده و کارآمد باز می‌کنیم.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی با بیان اینکه در حوزه صنایع مختلف شیمیایی، نفت و غیره کارهای بزرگ و عظیمی با پشتوانه تلاشگران جهاددانشگاهی انجام شده است، ادامه داد: جهاددانشگاهی این فرصت و امکان برایش فراهم است تا در حوزه اشتغال فارغ‌التحصیلان قوی ظاهر شود.

وی به توانمندسازی فارغ‌التحصیلات دانشگاه‌ها با آموزش‌های تخصصی در جهاددانشگاهی تاکید کرد و گفت: در بحث کارورزی نیز برای جهاددانشگاهی استان فرصتی مهیا خواهد شد.

شریفی‌زاده با بیان اینکه دو پروژه مهم تولید اسانس و نشاسته به همت جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل کلید زده خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه اسانس دارای ارزش افزوده بالا بوده و اردبیل یکی از قطب‌های تولید گیاهان دارویی است، این پروژه در اردبیل انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی با بیان اینکه جهاددانشگاهی سعی کرده است در خدمت نیازهای کشور پلی میان بخش اجرایی، دانشگاه و صنعت باشد، افزود: اگر این سه بخش باهم بوده و پیوستگی داشته باشند، نقش ویژه‌ای در توسعه کشور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در برخی استان‌ها دبیرخانه اتاق فکر ایجاد کرده است، گفت: آماده‌ایم این دبیرخانه را در جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل نیز ایجاد کنیم.

گفتنی است در ادامه از خدمات رامز نصیری صالح رئیس سابق جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل تقدیر و حکم مهران اوچی به عنوان سرپرست جدید جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل به وی اعطا شد.

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir