بازنشر نتايج نظرسنجي در انتخابات سال ١٣٩٢ رياست جمهوري ايسپا
بازنشر نتايج نظرسنجي در انتخابات سال ١٣٩٢ رياست جمهوري ايسپا
شنبه, 26 فروردین,1396

بازنشر نتايج نظرسنجي در انتخابات سال ١٣٩٢ رياست جمهوري ايسپا؛ 73.1 درصد مردم مخالف ثبت نام افراد بدون سوابق اجرایی مشخص بودند.

به گزارش روابط عمومی ایسپا در ارديبهشت ١٣٩٢ نظرسنجي انجام شد كه مرور نتايج آن خالي از لطف نمي باشد. شايان توجه است در تمامی انتخابات‌های گذشته ریاست جمهوری علاوه بر افراد سیاسی که خبرساز شده‌اند، ساختمان وزارت کشور شاهد چهره‌هایی بوده که حضور آن‌ها در ستاد انتخابات، باعث تفریح و سرگرمی خبرنگاران و مردم شده است. چهره‌هایی که در رفتار و کردار خود شاخص بودند و با سیبیل خاص و دمپایی و پوشش عجیب شناخته می‌شوند.

مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در سال 1392 از مردم در این باره این گونه پرسیده است: «در تمام دوره های ریاست جمهوری افراد غیر سیاسی بدون داشتن سوابق مناسب اجرایی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنند. نظر شما در این مورد چیست؟» و در مجموع 73.1 درصد از مردم اعلام کرده‌اند که با ثبت نام چنین اشخاصی کاملا مخالف و مخالف هستند. به زودي نتايج جديد نظرسنجي هاي ايسپا در اين خصوص منتشر خواهد شد.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir