پيو اعلام كرد: تا سال 2070 اسلام پرطرفدارترین دین جهان
پيو اعلام كرد: تا سال 2070 اسلام پرطرفدارترین دین جهان
الثلاثاء, 07 مارس,2017

پيو اعلام كرد: تا سال 2070 اسلام پرطرفدارترین دین جهان

تایمز آو ایندیا نوشت هند تا سال 2050 بیشترین جمعیت مسلمانان جهان را خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی ایسپا به نقل از العالم، پایگاه اینترنتی این نشریه در مطلبی نوشت: طبق تحقیقات مرکز تحقیقاتی پیو Pew Research Centre با توجه به رشد سریع مسلمانان در جهان ، بزرگ ترین جمعیت مسلمانان جهان در سال 2050 در هند خواهد بود.

براساس آمار منتشر شده در سال 2010 هند نزدیک به 178 میلیون مسلمان داشته است که این رقم معادل حدود 1۴ درصد کل جمعیت آن کشور است.

در حال حاضر اسلام بعد از مسیحیت بیشترین پیروان را دارد و در بین مذاهب دیگر رشد و گسترش سریع تری دارد.

تحقیقات مرکز پیو نشان می دهد اگر این روند ادامه داشته باشد جمعیت مسلمانان تا پایان این قرن از جمعیت مسیحیان بیشتر خواهد شد.

اکثریت مسلمانان جهان در منطقه آسیا و اقیانوس آرام زندگی می کنند اما جمعیت مسلمانان در اروپا هم در حال افزایش است. بر اساس پیش بینی این مرکز تا سال 2050 ده درصد اروپائیان مسلمان خواهند بود.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir